دانلود کتاب Commerce in Culture: The Sibao Book Trade in the Qing and Republican Periods (به فارسی: تجارت در فرهنگ: تجارت کتاب سیبائو در دوره چینگ و جمهوری خواه) نوشته شده توسط «Cynthia J. Brokaw»
اطلاعات کتاب تجارت در فرهنگ: تجارت کتاب سیبائو در دوره چینگ و جمهوری خواه
موضوع اصلی: شعر – شعر آمریکایی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard University Asia Center
نویسنده: Cynthia J. Brokaw
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 673 / 700
حجم فایل: 87.71 مگابایت
کد کتاب: 0674024494 , 9780674024496
نوبت چاپ: Illustrated
توضیحات کتاب تجارت در فرهنگ: تجارت کتاب سیبائو در دوره چینگ و جمهوری خواه
سیبائو امروزه مجموعه ای از روستاهای فقیر در کوهستان های غرب فوجیان است. با این حال، از اواخر قرن هفدهم تا اوایل قرن بیستم، این شهر خانه یک صنعت چاپ و نشر شکوفا بود. این صنعت از طریق کتابفروشهای دوره گرد و کتابفروشیهای شعبهای که توسط بومیان سیبائو اداره میشوند، بخش عمدهای از جنوب چین را با متون آموزشی ارزان، راهنماهای خانگی، کتابهای راهنمای پزشکی، و کتابهای راهنماهای فالآمیز عرضه میکند.
دقیقاً معمول بودن آثار Sibao آنها را برای مطالعه انتشارات تجاری، فرآیند تولید متن، و گسترش جغرافیایی و اجتماعی فرهنگ کتاب در جامعه چین ارزشمند می کند. سینتیا بروکاو در مطالعهای با پیامدهای مهم برای تاریخ فرهنگی و اقتصادی، فعالیتهای انتشاراتی و کتابفروشی روستایی، سطح پایینتر را در پایان دوره امپراتوری توصیف میکند. تجارت در فرهنگ نشان میدهد که چگونه فقر و انزوای سیبائو نیازمند رویکردی بیهدف به انتشار و کتابفروشی است و چگونه هویت هاکا ناشران سیبائو پیکربندی شبکههای توزیع و حتی ماهیت آنها را شکل داده است. انتشارات.
صنعت سیبائو دو گرایش عمده را در فرهنگ چاپ نشان می دهد: گسترش جغرافیایی انتشارات تجاری چوبی به مناطقی که قبلاً توسط فرهنگ کتاب تجاری دست نخورده بود و نفوذ اجتماعی مربوط به متون به سطوح پایین تر جمعیت. /p>
Sibao today is a cluster of impoverished villages in the mountains of western Fujian. Yet from the late seventeenth through the early twentieth century, it was home to a flourishing publishing industry. Through itinerant booksellers and branch bookshops managed by Sibao natives, this industry supplied much of south China with cheap educational texts, household guides, medical handbooks, and fortune-telling manuals.
It is precisely the ordinariness of Sibao imprints that make them valuable for the study of commercial publishing, the text-production process, and the geographical and social expansion of book culture in Chinese society. In a study with important implications for cultural and economic history, Cynthia Brokaw describes rural, lower-level publishing and bookselling operations at the end of the imperial period. Commerce in Culture traces how the poverty and isolation of Sibao necessitated a bare-bones approach to publishing and bookselling and how the Hakka identity of the Sibao publishers shaped the configuration of their distribution networks and even the nature of their publications.
Sibao’s industry reveals two major trends in print culture: the geographical extension of commercial woodblock publishing to hinterlands previously untouched by commercial book culture and the related social penetration of texts to lower-status levels of the population.
دانلود کتاب «تجارت در فرهنگ: تجارت کتاب سیبائو در دوره چینگ و جمهوری خواه»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.