دانلود کتاب Commerce in Culture: States and Markets in the World Film Trade (به فارسی: تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم) نوشته شده توسط «Andrew J. Flibbert»
اطلاعات کتاب تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Andrew J. Flibbert
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 248 / 246
حجم فایل: 1.18 مگابایت
کد کتاب: 1403983801 , 9781403983800
نوبت چاپ: First Edition
توضیحات کتاب تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم
تجارت در فرهنگ یک مطالعه ابتکاری در مورد چگونگی واکنش دولت ها به جهانی شدن بخش فیلم است. این کتاب با توجه به چیزی بیش از محتوای فیلم یا محتوای آن، مبارزات سیاسی و اقتصادی جاری را که تولید و تجارت فرهنگی در جهان را شکل میدهد، آشکار میکند. تمرکز تاریخی بر تعامل هالیوود با رقبا و شرکا در دو کشور پیشرو در حال توسعه، مصر و مکزیک است که با تولد صنایع ملی فیلم آنها در اواخر دهه 1920 آغاز شد. نهادهای دولتی و بازار در هر زمینه به طور متفاوتی تکامل یافتند و مانند منشورهای ملی برای میانجیگری رقابت بین المللی و ایجاد نتایج متمایز عمل کردند. از آنجایی که فیلمسازی به یک نقطه کانونی پویا در اقتصاد جدید تبدیل شده است، تجارت در فرهنگ بخشی حیاتی اما نادیده گرفته شده از زمین جهانی را آشکار می کند.
دانلود کتاب «تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.