بازاریابی: تبلیغات

تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم

Commerce in Culture: States and Markets in the World Film Trade

دانلود کتاب Commerce in Culture: States and Markets in the World Film Trade (به فارسی: تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم) نوشته شده توسط «Andrew J. Flibbert»


اطلاعات کتاب تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Andrew J. Flibbert

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 248 / 246

حجم فایل: 1.18 مگابایت

کد کتاب: 1403983801 , 9781403983800

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم

تجارت در فرهنگ یک مطالعه ابتکاری در مورد چگونگی واکنش دولت ها به جهانی شدن بخش فیلم است. این کتاب با توجه به چیزی بیش از محتوای فیلم یا محتوای آن، مبارزات سیاسی و اقتصادی جاری را که تولید و تجارت فرهنگی در جهان را شکل می‌دهد، آشکار می‌کند. تمرکز تاریخی بر تعامل هالیوود با رقبا و شرکا در دو کشور پیشرو در حال توسعه، مصر و مکزیک است که با تولد صنایع ملی فیلم آنها در اواخر دهه 1920 آغاز شد. نهادهای دولتی و بازار در هر زمینه به طور متفاوتی تکامل یافتند و مانند منشورهای ملی برای میانجیگری رقابت بین المللی و ایجاد نتایج متمایز عمل کردند. از آنجایی که فیلمسازی به یک نقطه کانونی پویا در اقتصاد جدید تبدیل شده است، تجارت در فرهنگ بخشی حیاتی اما نادیده گرفته شده از زمین جهانی را آشکار می کند.


Commerce in Culture is an innovative study of how states have responded to the globalization of the film sector.  Concerned with more than film content or substance, the book exposes the ongoing political and economic struggles that shape cultural production and trade in the world.  The historical focus is on Hollywood’s engagement with rivals and partners in two leading developing countries, Egypt and Mexico, beginning with the birth of their national film industries in the late 1920s.  State and market institutions evolved differently in each context, acting like national prisms to mediate international competition and produce distinctive results.  As filmmaking has become a dynamic focal point in the new economy, Commerce in Culture reveals a vital but neglected part of the global terrain.

دانلود کتاب «تجارت در فرهنگ: ایالات و بازارها در تجارت جهانی فیلم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید