دانلود کتاب Coding the Arduino: Building Fun Programs, Games, and Electronic Projects (به فارسی: کدنویسی آردوینو: ساخت برنامه های سرگرم کننده، بازی ها و پروژه های الکترونیکی) نوشته شده توسط «Bod Dukish»
اطلاعات کتاب کدنویسی آردوینو: ساخت برنامه های سرگرم کننده، بازی ها و پروژه های الکترونیکی
موضوع اصلی: کامپیوتر – سخت افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Bod Dukish
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
حجم فایل: 37.81 مگابایت
کد کتاب: 148423510X , 9781484235102
توضیحات کتاب کدنویسی آردوینو: ساخت برنامه های سرگرم کننده، بازی ها و پروژه های الکترونیکی
با آردوینو و کدنویسی کامپیوتر شروع کنید. این کتاب برای کسانی که تازه با آردوینو و برنامه نویسی کامپیوتر آشنا هستند در نظر گرفته شده است. و به دنبال کسب مهارت برای نوشتن برنامه های میکروکنترلر است که می تواند بر روی ورودی های داده شده عمل کند و دستگاه های خروجی الکترومکانیکی را کار کند.
کدگذاری آردوینو شامل چهار بخش است: اطلاعات پسزمینه، توسعه بازی، بازیها و پروژههای الکترونیکی، و برنامههای توسعهیافته. فصلهای آخر عملکرد برخی از برنامههای ارائهشده در فصلهای قبلی را گسترش میدهند و شما را با پروژههای capstone به چالش میکشند.
پروژهها در جایی توضیح داده میشوند که کد برنامه ارائهشده را میتوان تغییر داد، یا ممکن است از دو یا چند نمونه از برنامههای نمونه برای ترکیب یک برنامه جدید به عنوان راهحل برای مشکل ارائهشده استفاده شود. . علاوه بر این، سؤالات مروری در پایان هر فصل ارائه شده است تا درک شما از مطالب را آزمایش کند.
آنچه یاد خواهید گرفت
- اصول اساسی فناوری و الکترونیک آنالوگ و دیجیتال را بدانید.
- بازیها را از ابتدا بسازید، جایی که به صورت تعاملی انجام میدهید. با برنامه بازی کنید.
- مقدمه ای بر هوش مصنوعی (AI) بدست آورید
این کتاب برای چه کسی است
هواپیست ها و سازندگان الکترونیکی در همه سطوح به دنبال شروع کار با آردوینو هستند.
Get started with Arduino and computer coding. This book is intended for those new to the Arduino and computer coding. and looking to gain the skills to write microcontroller programs that can act on given inputs and operate electromechanical output devices.
Coding the Arduino contains four sections: background information, game development, electronic games and projects, and expanded programs. The final chapters expand on the functionality of some of the programs presented in previous chapters, and challenges you with capstone projects.
The projects will be described where the program code that is presented can be modified, or in which two or more of the sample programs may be used to synthesize a new program as the solution to the problem that is presented. Additionally, review questions are presented at the end of each chapter to test your comprehension of the material.
What You’ll Learn
- Understand basic principles of technology, and about analog and digital electronics.
- Create games from scratch, where you interactively play against the program.
- Gain an introduction to Artificial Intelligence (AI)
Who This Book Is For
Electronic hobbyists and makers of all levels looking to get started with Arduinos.
دانلود کتاب «کدنویسی آردوینو: ساخت برنامه های سرگرم کننده، بازی ها و پروژه های الکترونیکی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.