دانلود کتاب Climbing the Charts: What Radio Airplay Tells Us about the Diffusion of Innovation (به فارسی: صعود به نمودارها: آنچه پخش رادیویی در مورد انتشار نوآوری به ما می گوید) نوشته شده توسط «Gabriel Rossman»
اطلاعات کتاب صعود به نمودارها: آنچه پخش رادیویی در مورد انتشار نوآوری به ما می گوید
موضوع اصلی: هنر – موسیقی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Princeton University Press
نویسنده: Gabriel Rossman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 200 / 199
حجم فایل: 5.13 مگابایت
کد کتاب: 0691148732 , 9780691148731
توضیحات کتاب صعود به نمودارها: آنچه پخش رادیویی در مورد انتشار نوآوری به ما می گوید
علیرغم رشد رسانههای دیجیتال، پخش رادیو FM سنتی همچنان راه اصلی دستیابی به موفقیت تجاری برای نوازندگان است. بالا رفتن از نمودارها بررسی میکند که چگونه آهنگها در نمودارهای پخش رادیویی بالا میروند یا نمیتوانند بالا بروند. گابریل راسمن با نگاهی به روابط بین لیبلهای ضبط، ذوقسازان و مردم، تصویر روشنی از نقش بازیگران کلیدی و مکانیسمهای دروازهبانی در صنعت موسیقی تجاری ایجاد میکند. در طول راه، او نابرابریهای عظیم آن را بررسی میکند، بسیاری از تصورات غلط رایج در مورد توانایی ایستگاههای رادیویی برای دیکته آهنگها را خنثی میکند، و نشان میدهد که چگونه یک آهنگ در سراسر کشور پخش میشود تا به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود.
برخلاف تصور رایج که Clear Channel هر گنجشکی را که سقوط میکند، میبیند، راسمن نشان میدهد که زنجیرههای رادیویی شرکتی نه تصمیم معمولی را برای شروع پخش یک آهنگ جدید مدیریت میکنند و نه تصمیماتی را از بالا به پایین میگیرند. لیست سیاه هنرمندانی که از نظر سیاسی ناخوشایند مانند دیکسی چیکس هستند. ایستگاهها هم از همتایان معمولی یا ایستگاههای رادیویی بهاصطلاح کینگ میکر که به اشتباه تصور میشود قادر به ساخت یا شکستن یک تکآهنگ هستند، تقلید نمیکنند. در عوض، راسمن نشان میدهد که آهنگها به سرعت در سراسر رادیو پخش میشوند، زیرا به وضوح با یک سبک یا ژانر قابل شناسایی مطابقت دارند. ایستگاههای رادیویی به این آهنگها پاسخ میدهند، و لیبلهای اصلی از طریق تلاشهای گسترده بازاریابی و تبلیغات، از جمله عمل غیرقانونی و در عین حال قدیمی از پرداختهایی که در صنعت به عنوان payola شناخته میشود، پول خود را پشت سر گذاشتند.
صعود به نمودار برداشتی تازه از صنعت موسیقی و مدلی برای درک انتشار نوآوری ارائه می دهد.
Despite the growth of digital media, traditional FM radio airplay still remains the essential way for musicians to achieve commercial success. Climbing the Charts examines how songs rise, or fail to rise, up the radio airplay charts. Looking at the relationships between record labels, tastemakers, and the public, Gabriel Rossman develops a clear picture of the roles of key players and the gatekeeping mechanisms in the commercial music industry. Along the way, he explores its massive inequalities, debunks many popular misconceptions about radio stations’ abilities to dictate hits, and shows how a song diffuses throughout the nation to become a massive success.
Contrary to the common belief that Clear Channel sees every sparrow that falls, Rossman demonstrates that corporate radio chains neither micromanage the routine decision of when to start playing a new single nor make top-down decisions to blacklist such politically inconvenient artists as the Dixie Chicks. Neither do stations imitate either ordinary peers or the so-called kingmaker radio stations who are wrongly believed to be able to make or break a single. Instead, Rossman shows that hits spread rapidly across radio because they clearly conform to an identifiable style or genre. Radio stations respond to these songs, and major labels put their money behind them through extensive marketing and promotion efforts, including the illegal yet time-honored practice of payoffs known within the industry as payola.
Climbing the Charts provides a fresh take on the music industry and a model for understanding the diffusion of innovation.
دانلود کتاب «صعود به نمودارها: آنچه پخش رادیویی در مورد انتشار نوآوری به ما می گوید»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.