دانلود کتاب Chris Crawford on Game Design (به فارسی: کریس کرافورد در مورد طراحی بازی) نوشته شده توسط «Chris Crawford [Chris Crawford]»
اطلاعات کتاب کریس کرافورد در مورد طراحی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New Riders
نویسنده: Chris Crawford [Chris Crawford]
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
حجم فایل: 1.95 مگابایت
توضیحات کتاب کریس کرافورد در مورد طراحی بازی
کریس کرافورد در طراحی بازی همه چیز درباره
است
مهارت های اساسی پشت طراحی و معماری یک بازی.
بدون این مهارت ها، طراحان و توسعه دهندگان فاقد
هستند
درک کار با ابزارها و تکنیک های استفاده شده در
صنعت امروز کریس کرافورد، پرطرفدارترین متخصص
در این زمینه، یک نظر شدید پر از شخصیت به ارمغان می آورد
و شعله ور می شود که هیچ فرد دیگری در این صنعت نمی تواند. او توضیح می دهد
مفاهیم بنیادی و بنیادی مورد نیاز برای به دست آوردن حداکثری
امروز از توسعه بازی خارج شده است. پیشروی استثنایی برای این دو
کتاب هایی که به زودی توسط New Riders با نویسنده اندرو منتشر می شود
رولینگز، این کتاب درس های کلیدی را آموزش می دهد. از جمله آنچه می توانید
از تاریخچه بازی ها و بازی های تاریخی، ضرورت درس بگیرید
چالش در بازی، اعمال ابعاد تعارض،
درک طرحهای تعاملی کم و زیاد، تماشای
گنجاندن خلاقیت و درک اهمیت
داستان سرایی علاوه بر این، کریس لیست آرزوهای بازی ها را برای شما به ارمغان می آورد
او می خواهد بسازد و به شما می گوید که چگونه این کار را انجام دهید. توسعه دهندگان بازی و
طراحان برای این اطلاعات می کشند!
Chris Crawford on Game Design is all about the
foundational skills behind the design and architecture of a game.
Without these skills, designers and developers lack the
understanding to work with the tools and techniques used in the
industry today. Chris Crawford, the most highly sought after expert
in this area, brings an intense opinion piece full of personality
and flare like no other person in this industry can. He explains
the foundational and fundamental concepts needed to get the most
out of game development today. An exceptional precursor to the two
books soon to be published by New Riders with author Andrew
Rollings, this book teaches key lessons; including, what you can
learn from the history of game play and historical games, necessity
of challenge in game play, applying dimensions of conflict,
understanding low and high interactivity designs, watching for the
inclusion of creativity, and understanding the importance of
storytelling. In addition, Chris brings you the wish list of games
he’d like to build and tells you how to do it. Game developers and
designers will kill for this information!
دانلود کتاب «کریس کرافورد در مورد طراحی بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.