انسان شناسی: تکامل

طراحی رقص از درون: توسعه عادت تحقیق به عنوان یک هنرمند

Choreographing From Within: Developing the Habit of Inquiry as an Artist

دانلود کتاب Choreographing From Within: Developing the Habit of Inquiry as an Artist (به فارسی: طراحی رقص از درون: توسعه عادت تحقیق به عنوان یک هنرمند) نوشته شده توسط «Diana Green»


اطلاعات کتاب طراحی رقص از درون: توسعه عادت تحقیق به عنوان یک هنرمند

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Human Kinetics

نویسنده: Diana Green

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 24.97 مگابایت

کد کتاب: 0736076190 , 9780736076197

توضیحات کتاب طراحی رقص از درون: توسعه عادت تحقیق به عنوان یک هنرمند

یک مکتب فکری در مورد طراحی رقص می‌گوید که فقط قوانین طراحی و فرم اساسی را آموزش دهید و از دانش‌آموزان بخواهید که از فرمول‌ها خلق کنند. مکتب فکری دیگری از اصول اولیه اجتناب می کند و بر خلاقیت تمرکز می کند. نویسنده دیانا گرین از هر دو نظریه حمایت می کند و آنها را به زیبایی در رقص از درون: توسعه عادت تحقیق به عنوان یک هنرمند ترکیب می کند. رویکرد او برای ادغام هنر و هنر رقص، دانش‌آموزان را در اصول پایه قرار می‌دهد و ترس را از خلاقیت دور می‌کند. گرین از یک رویکرد مبتنی بر پرسش برای درگیر کردن دانش‌آموزان استفاده می‌کند و آنها را در مرکز یادگیری قرار می‌دهد و مسیرهای متعدد یادگیری را امکان‌پذیر می‌کند. به جای ارائه یک رویکرد کتاب آشپزی با دستور العمل هایی که باید دنبال شوند، گرین درک کاملی از رسانه ارائه می دهد، مثال هایی ارائه می دهد و به دانش آموزان اجازه می دهد تا بر اساس سبک های منحصر به فرد خود یاد بگیرند، کاوش کنند و خلق کنند. طراحی رقص از درون اراده به دانش‌آموزان کمک می‌کند • یاد بگیرند که حرکتی ایجاد کنند که از یک هدف خاص نشات می‌گیرد، • عناصر رقص را درک کند، • آن عناصر را از طریق یک سری تمرینات ترکیب کند که در آن دستورالعمل‌های صریح به آنها داده می‌شود، و • مرزهای فرمولی را در حین ایجاد خود بشکنند. رقص های خود متن حاوی تکالیفی است که مفاهیمی را که دانش‌آموزان در هر فصل یاد می‌گیرند (شامل عناصر انرژی، فضا، زمان و کیفیت، مشارکت، انتقال‌ها و فرمول‌ها) تقویت می‌کنند. هر مفهوم رقص از طریق تمرین‌های گرم کردن بررسی می‌شود، به سمت بداهه‌پردازی‌ها می‌رود، و سپس بر کشف دانش‌آموزان از طریق پرسش‌های تأمل‌کننده، بحث‌ها و مطالعات حرکتی کوتاه تمرکز می‌کند. این متن ابزارهایی را برای دانش‌آموزان و مربیان آنها فراهم می‌کند تا پیشرفت خود را از طریق انتقادات کلاسی، نوشتن مجله، روبریک‌ها، نمونه کارها دیجیتالی و مقاله‌های تفکر انتقادی ارزیابی و مستند کنند. دانش‌آموزان می‌توانند با انجام تمرین‌هایی که بر شکستن قوانینی که آموخته‌اند، اکتشافات خود را دوباره آزمایش کنند. به این ترتیب، هر دانش‌آموز تشویق می‌شود تا یک سبک خلاقانه منحصربه‌فرد ایجاد کند تا در کارهای تمام‌شده خودش، چه برای رقص انفرادی، دوئت یا گروه کوچک از آن استفاده کند. بخش اول بر روند طراحی رقص و چگونگی خلاقیت عمدی تمرکز دارد. بخش دوم دانش‌آموزان را با عناصر حرکت آشنا می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا عناصر جداگانه را قبل از یادگیری ترکیب آنها در بخش سوم، جایی که موسیقی اضافه می‌شود، تجزیه و تحلیل کنند. دانش‌آموزان همچنین یاد می‌گیرند که چگونه انتقال‌ها را در کار خود اعمال کنند، از فرمول‌ها برای دستکاری حرکت استفاده کنند و با وسایل و تعداد رقصنده‌های مختلف کاوش کنند. در نهایت، در بخش چهارم، دانش‌آموزان با استفاده از روش‌های پالایش و شکل‌دهی، شروع به برنامه‌ریزی قطعات تمام شده رقص می‌کنند. عکس‌های پویا کتاب مفاهیم پوشش‌دهی شده در کتاب را نشان می‌دهد و به شکل‌گیری آگاهی دانش‌آموزان و الهام بخشیدن به آنها در خلاقیت‌های خود کمک می‌کند. از آنجایی که متن برای استفاده با تمام تکنیک های رقص طراحی شده است، اصطلاحات واژه نامه ارتباط بین سبک های مختلف رقص را روشن می کند. رقص از درون به دانش آموزان کمک می کند تا هنرمند منحصر به فرد را در درون خود پیدا کنند. این هنرمند منحصربه‌فرد از رویکرد مبتنی بر تحقیق سرچشمه می‌گیرد که دانش‌آموزان را در صندلی راننده قرار می‌دهد و مسیرها و ابزارهای متعددی را برای آنها فراهم می‌کند تا توانایی‌های خود را به طور کامل توسعه دهند.


One school of thought regarding choreography says to teach only the rules of fundamental design and form and have students create from formulas. Another school of thought eschews the fundamentals and focuses on creativity.   Author Diana Green espouses both theories and blends them beautifully in Choreographing From Within: Developing a Habit of Inquiry as an Artist. Her approach to integrating the art and craft of choreography grounds students in the fundamentals and takes the fear out of creativity.   Green uses an inquiry-based approach to engage students, placing them at the center of the learning and allowing for multiple pathways of learning. Rather than present a cookbook approach with recipes to follow, Green offers a thorough understanding of the medium, provides examples, and allows students to learn, explore, and create based on their own unique styles.   Choreographing From Withinwill help students • learn to create movement that originates from a specific intent, • understand the elements of choreography, • synthesize those elements through a series of exercises in which they are given explicit instruction, and • break formulaic boundaries as they create their own dances.   The text contains assignments that reinforce the concepts the students learn in each chapter (including the elements of energy, space, time, and quality; partnering; transitions; and formulas). Each choreographic concept is explored through warm-up exercises, moves on to improvisations, and then focuses on students’ discovery through reflective questioning, discussions, and short movement studies. The text provides tools for students and their instructors to evaluate and document their progress through class critiques, journal writing, rubrics, digital portfolios, and critical thinking essays. Students can retest their discoveries by completing exercises that focus on breaking the rules they learned. In this way, each student is encouraged to develop a unique creative style to be used in his or her own finished work, be it for solo, duet, or small-group choreography.   Part I focuses on the process of choreography and how to be intentionally creative. Part II introduces students to the elements of movement, helping them to analyze the separate elements before they learn to synthesize them in part III, where music is added. Students also learn how to apply transitions in their work, use formulas to manipulate movement, and explore with props and various numbers of dancers. Finally, in part IV, students begin planning finished pieces of choreography using methods of refining and forming.   The book’s dynamic photos illustrate the concepts covered in the book, helping to shape students’ awareness and inspire them in their own creations. Because the text is designed for use with all dance techniques, the glossary terms clarify communication across various dance styles.   Choreographing From Withinhelps students find the unique artist within themselves. That unique artist springs from the inquiry-based approach that puts students in the driver’s seat and provides numerous pathways and tools for them to develop their abilities to their fullest.

دانلود کتاب «طراحی رقص از درون: توسعه عادت تحقیق به عنوان یک هنرمند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید