برنامه نويسي

توسعه شخصیت و داستان سرایی برای بازی ها

Character Development and Storytelling for Games

دانلود کتاب Character Development and Storytelling for Games (به فارسی: توسعه شخصیت و داستان سرایی برای بازی ها) نوشته شده توسط «Lee (Lee Sheldon) Sheldon»


اطلاعات کتاب توسعه شخصیت و داستان سرایی برای بازی ها

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: Lee (Lee Sheldon) Sheldon

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 489

حجم فایل: 10.52 مگابایت

کد کتاب: 1417536357 , 9781592003532

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه شخصیت و داستان سرایی برای بازی ها

این کتابی از ایده ها و انتخاب هاست. دانستن اینکه کدام انتخاب را انجام دهید آموزش پذیر نیست. این بخشی از آن غریزه خلاقانه ای است که ما به آن استعداد می گوییم که هر بار که پشت کیبورد می نشینیم، صدای مخفی آن ما را راهنمایی می کند. همه داستان ها یکسان نیستند. آنها توسط تمام جنبه های منحصر به فرد انسان هایی که آنها را می نویسند شکل گرفته اند. تنها کاری که هر نویسنده ای می تواند انجام دهد، زمانی که می خواهد دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد، این است که تا آنجا که ممکن است باز باشد و بخشنده باشد. و امیدواریم دیگران بتوانند از آن درس بگیرند. شما بیشتر چیزهایی را که من در مورد نوشتن برای بازی می دانم و بسیاری از چیزهایی که به آن اعتقاد دارم و تمرین می کنم، بدون توجه به اینکه چه نوع نوشتنی انجام می دهم، در دست دارید. این به معنای اطلاع رسانی، آموزش، و شاید حتی الهام بخش است. به همان اندازه که برای بازی ها نوشته می شود، به طراحی بازی نیز مربوط می شود. این دو عملاً از هم جدا نیستند. خود کتاب به عنوان یک جستجو طراحی شده است. همه ما در سفری به سمت مقصدی هستیم که جاده واحدی برای آن وجود ندارد. –لی شلدون، نویسنده


This is a book of ideas and of choices. Knowing which choices to make is not teachable. It’s part of that creative instinct we call talent whose secret voice guides us every time we sit down at the keyboard. All stories are not identical. They are shaped by all those unique facets of the human beings who write them. All any writer can do when he wants to share his knowledge with others is be as open and giving as possible; and hope others can learn from that. You hold in your hands most of what I know about writing for games and much of what I believe and practice no matter what kind of writing I’m doing. It is meant to inform, to instruct, and maybe even inspire. It is as much about game design as it is writing for games. The two are virtually inseparable. The book itself has been designed as a quest. We are all of us on a journey toward a destination for which there is no single road. –Lee Sheldon, Author

دانلود کتاب «توسعه شخصیت و داستان سرایی برای بازی ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید