بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی مرتبط با علت

Cause Related Marketing

دانلود کتاب Cause Related Marketing (به فارسی: بازاریابی مرتبط با علت) نوشته شده توسط «Sue Adkins»


اطلاعات کتاب بازاریابی مرتبط با علت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Sue Adkins

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 307 / 329

حجم فایل: 2.89 مگابایت

کد کتاب: 0750644818 , 9780750644815

توضیحات کتاب بازاریابی مرتبط با علت

Cause Related Marketing زمان بازاریابی فرا رسیده است. مصرف کنندگان خواهان پاسخگویی و مسئولیت بیشتر از شرکت ها هستند. در محیطی که قیمت و کیفیت به طور فزاینده ای برابر است. جایی که شهرت و ایستادگی برای چیزی فراتر از مزایای عملکردی یک محصول یا خدمات است، برندها دائماً برای وفاداری مشتری و توجه مصرف کننده در حال رقابت هستند. «بازاریابی مرتبط با علت» یکی از هیجان‌انگیزترین حوزه‌های بازاریابی امروزی است که هم برای تجارت و هم برای جامعه مفید است. “بازاریابی مرتبط با علت”: * بازاریابی مرتبط با علت را در زمینه بازاریابی، مسئولیت اجتماعی شرکت و سرمایه گذاری در جامعه شرکتی قرار می دهد. دستورالعمل های بازاریابی مرتبط با علت کسب و کار در جامعه، نوشته سو ادکینز و معرفی شده توسط HRH شاهزاده ولز، کاوش عمیقی از اصول و فرآیندهای کلیدی که در جهت ایجاد برتری در بازاریابی مرتبط با علت انجام می شود، ارائه می دهد.* شامل عکس نوشته و موارد عمیق مطالعاتی برای ارائه تصاویری از بازاریابی مرتبط با علت از طریق طیفی از مثال‌های ملی و بین‌المللی. سو ادکینز، مدیر کمپین بازاریابی مرتبط با علت کسب و کار در جامعه، به عنوان یک متخصص بین المللی شناخته می شود. او شناخته شده است که بازاریابی مرتبط با علت را در نقشه در بریتانیا قرار داده است و تلاش برای ایجاد بازاریابی مرتبط با علت به عنوان بخشی مشروع فزاینده از آمیخته بازاریابی در بریتانیا را رهبری می کند. اولین کتاب در زمینه بازاریابی مرتبط با علت است که آن را در زمینه بازاریابی، مدیریت شهرت شرکت، مسئولیت اجتماعی شرکت، سرمایه گذاری در جامعه شرکتی و بشردوستی قرار می دهد. با پشتوانه اعتبار، روابط عمومی و امکانات بازاریابی وابسته ایجاد شده توسط “کسب و کار در جامعه” برندینگ با حمایت نهادهای حرفه ای معتبر در بخش بازاریابی.


Cause Related Marketing’s time has come. Consumers are demanding greater accountability and responsibility from corporations. In an environment where price and quality are increasingly equal; where reputation and standing for something beyond the functional benefits of a product or service is all, brands are constantly competing for customer loyalty and consumer attention. ‘Cause Related Marketing’ is one of the most exciting areas in marketing today which benefits both business and society. ‘Cause Related Marketing’: * positions Cause Related Marketing in the context of marketing, corporate social responsibility and corporate community investment.* explores who cares and why, providing research analysis into corporate and consumer attitudes both in the UK and internationally.* uses The Business in the Community Cause Related Marketing Guidelines, written by Sue Adkins and introduced by HRH The Prince of Wales, providing an in depth exploration of the key principles and processes that go towards creating excellence in Cause Related Marketing.* includes vignettes and in depth case studies to provide illustrations of Cause Related Marketing through a spectrum of examples both national and international. Sue Adkins, Director of the Business in the Community’s Cause Related Marketing Campaign is acknowledged as an international expert. She is recognised as having put Cause Related Marketing on the map in the UK and leading the drive to establish Cause Related Marketing as an increasingly legitimate part of the marketing mix in the UK. The first book on Cause Related Marketing that puts it into the context of marketing, management of corporate reputation, corporate social responsibility, corporate community investment and philanthropy.Backed by the credibility, PR and affinity marketing possibilities created by the ‘Business in the Community’ brandingBacked by credible professional bodies in the marketing sector.

دانلود کتاب «بازاریابی مرتبط با علت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید