هنر

طراحی بازی گاه به گاه: طراحی بازی برای گیمر در همه ما

Casual Game Design: Designing Play for the Gamer in ALL of Us

دانلود کتاب Casual Game Design: Designing Play for the Gamer in ALL of Us (به فارسی: طراحی بازی گاه به گاه: طراحی بازی برای گیمر در همه ما) نوشته شده توسط «Gregory Trefry»


اطلاعات کتاب طراحی بازی گاه به گاه: طراحی بازی برای گیمر در همه ما

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Gregory Trefry

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 253

حجم فایل: 12.37 مگابایت

کد کتاب: 0123749530 , 9780123749536

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی بازی گاه به گاه: طراحی بازی برای گیمر در همه ما

به عنوان یک انتشارات مورگان کافمن، این کتاب بیشتر به سمت یک کتاب درسی آکادمیک متمایل است تا آن چیزی که شما ممکن است فکر کنید به عنوان یک کتاب مستقیم در مورد طراحی بازی های معمولی است. این یک مطالعه در مورد ژانر است و با تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف محصولات واقعی و جذابیت آنها بحث می کند. این شامل نکاتی برای طراحی یک بازی، نقش طراح، طراحی گیم پلی و تعامل است و در ادامه به بررسی دسته بندی های مختلف بازی های معمولی مانند تطبیق، مرتب سازی، جستجو، ساخت و غیره می پردازد. با دستیابی به این سطح از درک شما خواهید بود. آمادگی بیشتری برای طراحی، توسعه و ارائه یک بازی گاه به گاه موفق داشته باشید.
برای بازی‌های معمولی، می‌توانید به Windows Solitaire/Klondike، Bejeweled و دیگر بازی‌های PopCap، حتی برخی از عناوین Wii، و البته بسیاری از برنامه‌های بازی آیفون فکر کنید. Plants vs Zombies یکی از موارد مورد علاقه من است. آنها معمولاً برای یادگیری ساده هستند، می توانند به راحتی با برنامه شما مطابقت داشته باشند – واقعاً فقط کافی است انتخاب کنید و بازی کنید. این به یک بخش بزرگ از بازار بازی تبدیل شده است، در تضاد با کشش سنتی “جدی” گیمرها به سمت کمپین های طولانی، کنترل های پیچیده یا تعامل درگیر، و MMOG های بزرگ. این متن شامل مثال‌های متعددی از انواع بازی‌های مختلف است تا به تشریح مفاهیم ارائه‌شده کمک کند.
اگر فقط برای سرگرمی با هم بازی می‌کردید، ممکن است مطالب را بی‌هدف بدانید. با این حال، اگر دانش‌آموزی هستید که در حال مطالعه طراحی بازی هستید یا توسعه‌دهنده‌ای هستید که امیدوار است بازی موفق بعدی را بسازد، اگر این کتاب از قبل در قفسه شما نیست، مفید است که آن را بخوانید.


As a Morgan Kaufmann publication, this leans more toward an academic text book than what you might think to be a straight how to book on casual game design. It is a study of the genre and provides discussion with analysis of various aspects of actual products and their appeal. It covers pointers for designing a game, role of the designer, designing gameplay and interaction, and follows with review of various categories of casual games, such as matching, sorting, seeking, constructing, etc. By attaining this level of understanding you will be better prepared to design, develop and deliver a successful casual game.
For casual games, you can think of Windows Solitaire/Klondike, Bejeweled and the other PopCap games, even some of the Wii titles, and of course many iPhone game apps. Plants vs Zombies is one of my favorites. They are usually simple to learn, can be easily fit your schedule – really just pick up and play. It has grown to be a formidable segment of the gaming market, contrasting with the traditionally “serious” gamers’ draw toward long campaigns, complex controls or involved interaction, and big MMOGs. The text includes multiple examples of the various games types to help illustrate the concepts presented.
If you were just throwing a game together for fun, you may find the material to be pedantic. However, if you are a student studying game design or a developer hoping to create the next hit game, it would serve you well to give this book a read if it’s not already on your shelf.

دانلود کتاب «طراحی بازی گاه به گاه: طراحی بازی برای گیمر در همه ما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید