دانلود کتاب Capitalism and Cartography in the Dutch Golden Age (به فارسی: سرمایه داری و کارتوگرافی در عصر طلایی هلند) نوشته شده توسط «Elizabeth A. Sutton»
اطلاعات کتاب سرمایه داری و کارتوگرافی در عصر طلایی هلند
موضوع اصلی: سفر – اروپا – سفر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: University Of Chicago Press
نویسنده: Elizabeth A. Sutton
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 208 / 193
حجم فایل: 3.72 مگابایت
کد کتاب: 022625478X , 9780226254784
توضیحات کتاب سرمایه داری و کارتوگرافی در عصر طلایی هلند
در سرمایه داری و کارتوگرافی در عصر طلایی هلند، الیزابت آ. ساتن تاریخچه جذاب اما قبلاً نادیده گرفته شده نقشه برداری شرکت ها در دوران طلایی هلند را بررسی می کند. 1600 تا 1650. او بررسی می کند که چگونه از نقشه ها به عنوان ابزار تبلیغاتی برای شرکت هلندی هند غربی به منظور تشویق کالایی سازی زمین و برنامه کلی سرمایه داری استفاده می شود.
کاوش خود را در اطراف شخصیت مرکزی Claes Jansz Vischer ایجاد می کند. ساتون، ناشر مستقر در آمستردام که ارتباط نزدیکی با شرکت هلندی هند غربی دارد، نشان میدهد که چگونه نقشههای چاپ شده از قلمروهای هلندی اقیانوس اطلس به منطقیسازی گسترش جهانی جمهوری هلند کمک کرده است. نقشههای پروژههای احیای زمین در هلند، و همچنین سرزمینهای هلندی نیو هلند (نیویورک کنونی) و نیوهلند (برزیل هلند)، نشان میدهد که چگونه از رسانههای چاپی هم برای افزایش سرمایهگذاری و هم برای ارائه روایتی مشترک از وحدت ملی استفاده میشود. . نقشههای این دوره آن مرزها، کالاها و جزئیات توپوگرافی را نشان میداد که ناشران و بازرگانان شرکت هلندی هند غربی و نخبگان حاکم هلند آنها را در دستور کار خود مهم میدانستند. ساتون استدلال می کند که در این فرآیند، آنها سرمایه داری دولتی مدرن را تداوم بخشیدند و ترویج کردند.
Building her exploration around the central figure of Claes Jansz Vischer, an Amsterdam-based publisher closely tied to the Dutch West India Company, Sutton shows how printed maps of Dutch Atlantic territories helped rationalize the Dutch Republic’s global expansion. Maps of land reclamation projects in the Netherlands, as well as the Dutch territories of New Netherland (now New York) and New Holland (Dutch Brazil), reveal how print media were used both to increase investment and to project a common narrative of national unity. Maps of this era showed those boundaries, commodities, and topographical details that publishers and the Dutch West India Company merchants and governing Dutch elite deemed significant to their agenda. In the process, Sutton argues, they perpetuated and promoted modern state capitalism.
دانلود کتاب «سرمایه داری و کارتوگرافی در عصر طلایی هلند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.