بازاریابی: تبلیغات

CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی

CA$HVERTISING: How to Use More than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone

دانلود کتاب CA$HVERTISING: How to Use More than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone (به فارسی: CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی) نوشته شده توسط «Drew Eric Whitman»


اطلاعات کتاب CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Career Press

نویسنده: Drew Eric Whitman

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 208

حجم فایل: 710 کیلوبایت

کد کتاب: 1601630328 , 9781601630322

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی

واقعیت: مغز شما در حال کنترل است – و شما حتی آن را نمی دانید. زیرا اگر فکر می کنید تبلیغاتی که امروز می بینید فقط تصاویری زیبا با کپی زیبا و خلاقانه هستند، در اشتباهید. حقیقت این است که شما به شدت تحت تأثیر ده ها اصل علمی اثبات شده روانشناسی تبلیغات قرار گرفته اید… تکنیک های کمتر شناخته شده ترغیب مصرف کننده که کاملاً مورد توجه خریداران قرار نمی گیرد. و آنها باعث می شوند شما – و میلیون ها نفر مانند شما – هر روز مبالغ هنگفتی را برای محصولات و خدمات بی شمار خرج کنید. اما این اصول چیست؟ چطورکار می کنند؟ و چگونه می توانید از آنها در تبلیغات خود استفاده کنید؟ خود را برای یک تجربه یادگیری منحصر به فرد آماده کنید زیرا نویسنده درو اریک ویتمن شما را به یک ترن هوایی وحشیانه در خیابان های خیابان مدیسون مشهور نیویورک می برد و تکنیک های روانشناختی خاصی را به شما می آموزد. کپی‌رایترها و طراحان برتر امروزی برای تأثیرگذاری بر توده‌ها استفاده می‌کنند… و چگونه می‌توانید از آنها برای افزایش سریع فروش خود، صرفنظر از آنچه می‌فروشید، استفاده کنید. ویتمن در 207 صفحه‌ی پر سرعت، ده‌ها راز کاملاً محافظت‌شده را به شما آموزش می‌دهد که آموخته است. در طول بیش از 25 سال فعالیت خود در تجارت تبلیغاتی، از جمله: *60٪ از مردم فقط عنوان شما را می خوانند و چه کاری باید در مورد آن انجام دهند * زیرنویس های زیر عکس ها 200٪ بیشتر از نسخه های غیر تیتر خوانندگان دریافت می کنند * تبلیغات با قیمت های فروش 20٪ بیشتر جذب می شوند. توجه* برای دوبرابر کردن ارزش جلب توجه آگهی خود، باید آن را 400% بزرگ کنید*تبلیغات چهار رنگ تا 45% موثرتر از سیاه و سفید هستند*قیمت هایی که با “95” ختم می شوند نسبت به تبلیغات “99” کمتر موثر هستند. *روانشناسی اندازه … موقعیت صفحه ng … حروف چاپی … قیمت گذاری … اثبات اجتماعی … و رنگ * چگونه مردم را به آنچه می گویید باور کنند * چگونه مردم را متقاعد کنیم که پاسخ دهند * ترفندهای موثر برای نوشتن تیترهای روانشناختی قوی * از چه اشتباهاتی باید اجتناب کرد هزینه *آنچه باید همیشه/هرگز در تبلیغات خود انجام دهید *فرمول های تخصصی، راهنمایی، نکات و استراتژی ها *و خیلی موارد دیگر.


FACT: Your brain is being controlled-and you don’t even know it. Because if you think the ads you’re seeing today are just pretty pictures with nice, creative copy, you’re mistaken. Truth is, you are being powerfully influenced by dozens of proven scientific principles of advertising psychology… little-known techniques of consumer persuasion that go completely unnoticed by the buying public. And they’re causing you-and millions like you-to spend enormous amounts of money every day on countless products and services. But what are these principles? How do they work? And how can you use them in your own advertising?Prepare yourself for a unique learning experience as author Drew Eric Whitman takes you on a wild, roller-coaster ride through the streets of New York’s famed Madison Avenue and teaches you the specific psychological techniques that today’s top copywriters and designers use to influence the masses… and how you can use them to rapidly increase your sales, no matter what you sell.In 207 fast-moving pages, Whitman teaches you dozens of well-guarded secrets that he learned during his 25+ years in the ad business, including:*60% of people read only your headline and what to do about it*Captions under photos get 200% greater readership than non-headline copy*Ads with sale prices draw 20% more attention* To double your ad’s attention-getting value, you must enlarge it 400%*Four-color ads are up to 45% more effective than black and white*Prices ending in “95” are less effective than those ending in “99”*The psychology of size… page positioning… typefaces… pricing…social proof… and color*How to make people believe what you say*How to persuade people to respond*Effective tricks for writing psychologically potent headlines*What mistakes to avoid at all costs*What you should always/never do in your ads*Expert formulas, guidance, tips and strategies*And much more.

دانلود کتاب «CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید