دانلود کتاب CA$HVERTISING: How to Use More than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone (به فارسی: CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی) نوشته شده توسط «Drew Eric Whitman»
اطلاعات کتاب CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Career Press
نویسنده: Drew Eric Whitman
زبان: english
فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 208
حجم فایل: 710 کیلوبایت
کد کتاب: 1601630328 , 9781601630322
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب CA$HVERTISING: چگونه از بیش از 100 راز روانشناسی آژانس تبلیغاتی برای کسب درآمد کلان استفاده کنیم از فروش هر چیزی به هر کسی
واقعیت: مغز شما در حال کنترل است – و شما حتی آن را نمی دانید. زیرا اگر فکر می کنید تبلیغاتی که امروز می بینید فقط تصاویری زیبا با کپی زیبا و خلاقانه هستند، در اشتباهید. حقیقت این است که شما به شدت تحت تأثیر ده ها اصل علمی اثبات شده روانشناسی تبلیغات قرار گرفته اید… تکنیک های کمتر شناخته شده ترغیب مصرف کننده که کاملاً مورد توجه خریداران قرار نمی گیرد. و آنها باعث می شوند شما – و میلیون ها نفر مانند شما – هر روز مبالغ هنگفتی را برای محصولات و خدمات بی شمار خرج کنید. اما این اصول چیست؟ چطورکار می کنند؟ و چگونه می توانید از آنها در تبلیغات خود استفاده کنید؟ خود را برای یک تجربه یادگیری منحصر به فرد آماده کنید زیرا نویسنده درو اریک ویتمن شما را به یک ترن هوایی وحشیانه در خیابان های خیابان مدیسون مشهور نیویورک می برد و تکنیک های روانشناختی خاصی را به شما می آموزد. کپیرایترها و طراحان برتر امروزی برای تأثیرگذاری بر تودهها استفاده میکنند… و چگونه میتوانید از آنها برای افزایش سریع فروش خود، صرفنظر از آنچه میفروشید، استفاده کنید. ویتمن در 207 صفحهی پر سرعت، دهها راز کاملاً محافظتشده را به شما آموزش میدهد که آموخته است. در طول بیش از 25 سال فعالیت خود در تجارت تبلیغاتی، از جمله: *60٪ از مردم فقط عنوان شما را می خوانند و چه کاری باید در مورد آن انجام دهند * زیرنویس های زیر عکس ها 200٪ بیشتر از نسخه های غیر تیتر خوانندگان دریافت می کنند * تبلیغات با قیمت های فروش 20٪ بیشتر جذب می شوند. توجه* برای دوبرابر کردن ارزش جلب توجه آگهی خود، باید آن را 400% بزرگ کنید*تبلیغات چهار رنگ تا 45% موثرتر از سیاه و سفید هستند*قیمت هایی که با “95” ختم می شوند نسبت به تبلیغات “99” کمتر موثر هستند. *روانشناسی اندازه … موقعیت صفحه ng … حروف چاپی … قیمت گذاری … اثبات اجتماعی … و رنگ * چگونه مردم را به آنچه می گویید باور کنند * چگونه مردم را متقاعد کنیم که پاسخ دهند * ترفندهای موثر برای نوشتن تیترهای روانشناختی قوی * از چه اشتباهاتی باید اجتناب کرد هزینه *آنچه باید همیشه/هرگز در تبلیغات خود انجام دهید *فرمول های تخصصی، راهنمایی، نکات و استراتژی ها *و خیلی موارد دیگر.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.