برنامه نويسي

الگوهای طراحی C++ Qt (نسخه دوم) (نسخه چینی)

C++ Qt 设计模式(第二版)(中文版)

دانلود کتاب C++ Qt 设计模式(第二版)(中文版) (به فارسی: الگوهای طراحی C++ Qt (نسخه دوم) (نسخه چینی)) نوشته شده توسط «[美] 艾朱斯特(Ezust A.) 著,闫峰欣,张学敏,张君施 等 译»


اطلاعات کتاب الگوهای طراحی C++ Qt (نسخه دوم) (نسخه چینی)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: 电子工业出版社

نویسنده: [美] 艾朱斯特(Ezust A.) 著,闫峰欣,张学敏,张君施 等 译

زبان: chinese

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 500

حجم فایل: 51.07 مگابایت

کد کتاب: 7121168901 , 9787121168901

توضیحات کتاب الگوهای طراحی C++ Qt (نسخه دوم) (نسخه چینی)

“C++ Qt Design Patterns (2nd Edition)” یک آموزش کلاسیک است که بیش از ده سال است که توسط دانشگاه سافولک استفاده می شود. این آموزش از چارچوب توسعه نرم افزار منبع باز کراس پلتفرم Qt برای توضیح ایده های اصلی در C++ و الگوهای طراحی استفاده می کند. کل کتاب به چهار بخش تقسیم شده است: بخش اول به معرفی دانش پایه C++، UML، Qt، model-view، SQL، XML، الگوهای طراحی و غیره می‌پردازد. هدف این است که راه را برای مبتدیان C++ مبتنی بر صفر هموار کند. برنامه نویسی شی گرا را بیاموزید؛ قسمت دوم ویژگی های مهم C++ مانند دسترسی به حافظه و ارث بری را توضیح می دهد که بسط و گسترش بخش قبلی است؛ قسمت سوم از Phonon برای نوشتن یک پخش کننده چند رسانه ای استفاده می کند که روش های کاربردی اصلی فنی را نشان می دهد. مفاهیم؛ قسمت ضمیمه، کلمات کلیدی رزرو C++، پیکربندی محیط توسعه برنامه Debian و Qt و غیره را ارائه می دهد. سؤالات تمرینی در هر بخش و سؤالات مروری در پایان هر فصل می توانند به عنوان سؤالات بحث در کلاس استفاده شوند و می توانند خوانندگان را ترغیب کنند تا در مورد نکات کلیدی دانش فکر کنند. “C++ Qt Design Patterns” می تواند به عنوان یک کتاب مرجع برای توسعه دهندگان نرم افزار برای یادگیری فناوری توسعه Qt استفاده شود و همچنین می تواند به عنوان یک کتاب مرجع برای محققان و کارکنان علمی و فناوری درگیر در توسعه نرم افزار Qt استفاده شود.
هر دو الگوهای طراحی C++ Qt (نسخه دوم) با محتوای جدید، سازماندهی بهتر یا هر دو بهبود یافته اند. خوانندگان در این نسخه تجدید نظرهای قابل توجهی در فصل هایی مانند Qobject، ابزارک ها، ویندوز اصلی، مدل ها و نماها، پایگاه های داده، برنامه نویسی چند رشته ای و برنامه نویسی بازتابی پیدا خواهند کرد. این نسخه محیط توسعه یکپارچه جدید و قدرتمند Qt Creator را معرفی می‌کند، برخی از رابط‌های برنامه‌نویسی برنامه چندرسانه‌ای جدید را ارائه می‌کند، و همچنین شامل Qt Designer و محتوای توسعه یکپارچه C++ می‌شود. این کتاب برای کمک به خوانندگان در شروع نوشتن نرم افزار قوی و کارآمد در اسرع وقت اقتباس شده است.


《C++ Qt设计模式(第2版)》是美国萨福克 大学已使用十余年的经典教程,利用跨平台开源软件开发框架Qt阐释了C++和设计模式中的主要思想。全书共分四个部分:第一部分介绍C++、UML、Qt、模型-视图、SQL、XML、设计模式等基础知识,目的是为零基础的C++初学 者铺垫一条学习面向对象编程的快捷之路;第二部分讲解内存访问、继承等 重要的C++特性,是前一部分的延伸和拓展;第三部分使用Phonon编写了一 个多媒体播放器,展示了主要技术理念的应用方法;附录部分给出了C++保 留关键字、Debian和Qt程序开发环境的配置等内容。每节的练习题和各章后 面的复习题,既可作为课堂上的讨论题,也可进一步启发读者对于关键知识 点的思考。 《C++Qt设计模式》可作为软件开发人员学习Qt开发技术的参考书,也可作为从事Qt软件开发的研究人员和科技工作者的工具书。
《C++ Qt设计模式(第2版)》都已用新的内容、更好的组织形式或者兼而有之的方式进行了改进。读者将会发现,这一版对Qobject、窗口部件、主窗口、模型和视图、数据库、多线程编程以及反射编程等章节内容进行了大幅修正。这一版介绍了新的、强大的Qt Creator集成开发环境,给出了一些新的多媒体应用程序编程接口,同时还含有Qt设计师和C++集成开发方面的内容。为了能够帮助读者尽早开始编写健壮、高效的软件,巳对本书进行了调整。

دانلود کتاب «الگوهای طراحی C++ Qt (نسخه دوم) (نسخه چینی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید