دانلود کتاب C# Game Programming Cookbook for Unity 3D (به فارسی: کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی سی شارپ برای Unity 3D) نوشته شده توسط «Jeff W. Murray»
اطلاعات کتاب کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی سی شارپ برای Unity 3D
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Jeff W. Murray
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 316
حجم فایل: 6.76 مگابایت
کد کتاب: 0429317131 , 9780429317132
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی سی شارپ برای Unity 3D
این نسخه دوم کتاب آشپزی برنامهنویسی بازی سی شارپ برای Unity 3D اولین مورد را با جزئیات و تکنیکهای بیشتر توضیح میدهد. کتاب جف دبلیو موری با مجموعهای جدید از فصلها، کدهای سی شارپ بهروز شده و مثالها، به خواننده کمک میکند تا برخلاف گذشته، توسعه بازیهای ساختاریافته را در Unity درک کند.
جدید بودن این نسخه گام به گام است. آموزش ساخت بازی دو بعدی بی نهایت دوبعدی از فریمورک و اسکریپت های موجود در کتاب. این کتاب حاوی یک چارچوب انعطاف پذیر و قابل استفاده مجدد در سی شارپ است که برای انواع بازی ها مناسب است. تمرکز این کتاب از کنترل وضعیت بازی گرفته تا میکسرهای صوتی تا بارگذاری صحنه ناهمزمان، ساختن یک ساختار قابل استفاده مجدد برای مراقبت از بسیاری از سیستمهای پرکاربرد است.
صدای بازی خود را در یک فصل صوتی اختصاصی بهبود بخشید. موضوعاتی مانند میکسرهای صوتی، محو شدن، و جلوه های ducking صوتی، یا تشریح یک بازی مسابقه ای کاملاً برجسته با فیزیک ماشین، شمارش دور، رفتارهای فرمان هوش مصنوعی، و مدیریت بازی. از این کتاب برای راهنمایی مسیر خود در تمام کدها و چارچوب های مورد نیاز برای ساختن یک بازی چند سطحی Arena blaster استفاده کنید.
ویژگی ها
- بر برنامه نویسی، ساختار و چارچوبی مبتنی بر C# در سطح صنعت تمرکز می کند
- تجزیه و تحلیل گسترده همه کلاس های مهم
- پروژه های نمونه مفاهیم رایج و مهم برنامه نویسی Unity C#، مانند coroutines، singletons، متغیرهای استاتیک، وراثت و اشیاء قابل اسکریپت را نشان می دهند و تجزیه می کنند.
- سه بازی نمونه کاملاً قابل بازی با کد منبع: یک دونده بی نهایت دوبعدی، یک آرنا بلستر و یک بازی مسابقه ای ایزومتریک
- کتابخانه اسکریپت شامل یک مدیر بازی پایه، تخم ریزی زمان بندی شده و نزدیکی، مدیر پروفایل ذخیره، کنترل سلاح، کنترل کننده های هوش مصنوعی (پیگیری مسیر، تعقیب هدف و خط تولید است. رفتارهای گشت بینایی)، رابط کاربری مدیریت بوم و محو شدن، کنترلرهای فیزیک خودرو، و بیشتر.
کدها و اسکرین شات ها با آخرین نسخه Unity به روز شده اند. این بهروزرسانیها به توضیح نحوه ایجاد بازیهای دو بعدی و بازیهای سه بعدی بر اساس بهروزترین روشها و تکنیکها کمک میکنند. برنامه نویسان باتجربه سی شارپ راه هایی را برای ساختار پروژه های Unity برای قابلیت استفاده مجدد و مقیاس پذیری کشف خواهند کرد. مفاهیم ارائه شده در این کتاب برای تسلط بر C# و Unity مفید است.
در طول بیش از 20 سال زندگی حرفهای خود در بازی، جف دبلیو موری با برخی از بزرگترینهای جهان کار کرده است. برندها به عنوان طراح بازی، برنامه نویس و کارگردان. او که بیش از 14 سال کاربر یونیتی است، اکنون به عنوان مشاور و مترجم آزاد بین توسعه بازی های واقعیت مجازی خود و آزمایشات با Unity کار می کند.
This second edition of C# Game Programming Cookbook for Unity 3D expounds upon the first with more details and techniques. With a fresh array of chapters, updated C# code and examples, Jeff W. Murray’s book will help the reader understand structured game development in Unity unlike ever before.
New to this edition is a step-by-step tutorial for building a 2D infinite runner game from the framework and scripts included in the book. The book contains a flexible and reusable framework in C# suitable for all game types. From game state handling to audio mixers to asynchronous scene loading, the focus of this book is building a reusable structure to take care of many of the most used systems.
Improve your game’s sound in a dedicated audio chapter covering topics such as audio mixers, fading, and audio ducking effects, or dissect a fully featured racing game with car physics, lap counting, artificial intelligence steering behaviors, and game management. Use this book to guide your way through all the required code and framework to build a multi-level arena blaster game.
Features
- Focuses on programming, structure, and an industry-level, C#-based framework
- Extensive breakdowns of all the important classes
- Example projects illustrate and break down common and important Unity C# programming concepts, such as coroutines, singletons, static variables, inheritance, and scriptable objects.
- Three fully playable example games with source code: a 2D infinite runner, an arena blaster, and an isometric racing game
- The script library includes a base Game Manager, timed and proximity spawning, save profile manager, weapons control, artificial intelligence controllers (path following, target chasing and line-of-sight patrolling behaviors), user interface Canvas management and fading, car physics controllers, and more.
Code and screenshots have been updated with the latest versions of Unity. These updates will help illustrate how to create 2D games and 3D games based on the most up-to-date methods and techniques. Experienced C# programmers will discover ways to structure Unity projects for reusability and scalability. The concepts offered within the book are instrumental to mastering C# and Unity.
In his game career spanning more than 20 years, Jeff W. Murray has worked with some of the world’s largest brands as a Game Designer, Programmer, and Director. A Unity user for over 14 years, he now works as a consultant and freelancer between developing his own VR games and experiments with Unity.
دانلود کتاب «کتاب آشپزی برنامه نویسی بازی سی شارپ برای Unity 3D»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.