دانلود کتاب C++ Game Development By Example: Learn to build games and graphics with SFML, OpenGL, and Vulkan using C++ programming (به فارسی: توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++) نوشته شده توسط «Siddharth Shekar»
اطلاعات کتاب توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing Ltd
نویسنده: Siddharth Shekar
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 420 / 407
حجم فایل: 8.33 مگابایت
کد کتاب: 1789537347 , 9781789537345
توضیحات کتاب توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++
برنامهنویسی و تکنیکهای رندر بازی مدرن برای ساخت بازیها با استفاده از زبان برنامهنویسی C++ و کتابخانههای محبوب آن را کاوش کنید. تکنیکهای برنامهنویسی گرافیکی و روشهای محاسبه GPU با استفاده از Vulkan API شرح کتاب اگرچه زبانهای متعددی در حال حاضر برای توسعه بازیها استفاده میشوند، C++ استانداردی برای ساخت کتابخانههای خبره و زنجیرههای ابزار برای توسعه بازی باقی مانده است. این کتاب شما را با دنیای بازی سازی با سی پلاس پلاس آشنا می کند. C++ Game Development By Example با لمس مفاهیم اولیه ریاضی، برنامه نویسی و گرافیک کامپیوتری و ایجاد یک بازی اکشن 2 بعدی ساده با اسکرول جانبی شروع می شود. شما با مطالعه مفاهیم اولیه بازی مانند ایجاد حلقه های بازی، رندر صحنه های بازی دو بعدی با استفاده از SFML، ایجاد جن و انیمیشن دوبعدی و تشخیص برخورد، پایه محکمی خواهید ساخت. این کتاب به شما در ایجاد یک بازی پازل فیزیک سه بعدی با استفاده از OpenGL مدرن و موتور فیزیک Bullet کمک می کند. شما خط لوله گرافیکی را درک خواهید کرد، که مستلزم ایجاد اشیاء سه بعدی با استفاده از راس و بافرهای شاخص و ارائه آنها به صحنه با استفاده از راس و سایه زن های قطعه است. در نهایت، با استفاده از کتابخانه Vulkan یک پروژه اساسی ایجاد میکنید که به شما کمک میکند تا با ایجاد زنجیرههای مبادله، نماهای تصویر، پاسهای رندر و بافرهای فریم برای ساخت گرافیکهای با کارایی بالا در بازیهای خود آشنا شوید. در پایان این کتاب، شما با 3 پروژه جذاب ایجاد شده با SFML، Vulkan API و OpenGL آماده خواهید شد و می توانید مهارت های برنامه نویسی بازی و گرافیک خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. آنچه را که یاد خواهید گرفت درک سایه بان ها و نحوه نوشتن یک راس و شیدر فرگمنت پایه یک پروژه ویژوال استودیو بسازید و SFML را به آن اضافه کنید کشف کنید که چگونه انیمیشن های اسپرایت و کلاس شخصیت های بازی ایجاد کنید جلوه های صوتی و موسیقی پس زمینه را به بازی خود اضافه کنید نحوه ادغام را درک کنید. Vulkan به ویژوال استودیو ایجاد کنید و آنها را به فرمت باینری SPIR-V تبدیل کنید. دانش برنامه نویسی C++ فرض شده است.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.