کامپیوترها

توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++

C++ Game Development By Example: Learn to build games and graphics with SFML, OpenGL, and Vulkan using C++ programming

دانلود کتاب C++ Game Development By Example: Learn to build games and graphics with SFML, OpenGL, and Vulkan using C++ programming (به فارسی: توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++) نوشته شده توسط «Siddharth Shekar»


اطلاعات کتاب توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing Ltd

نویسنده: Siddharth Shekar

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 420 / 407

حجم فایل: 8.33 مگابایت

کد کتاب: 1789537347 , 9781789537345

توضیحات کتاب توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++

برنامه‌نویسی و تکنیک‌های رندر بازی مدرن برای ساخت بازی‌ها با استفاده از زبان برنامه‌نویسی C++ و کتابخانه‌های محبوب آن را کاوش کنید. تکنیک‌های برنامه‌نویسی گرافیکی و روش‌های محاسبه GPU با استفاده از Vulkan API شرح کتاب اگرچه زبان‌های متعددی در حال حاضر برای توسعه بازی‌ها استفاده می‌شوند، C++ استانداردی برای ساخت کتابخانه‌های خبره و زنجیره‌های ابزار برای توسعه بازی باقی مانده است. این کتاب شما را با دنیای بازی سازی با سی پلاس پلاس آشنا می کند. C++ Game Development By Example با لمس مفاهیم اولیه ریاضی، برنامه نویسی و گرافیک کامپیوتری و ایجاد یک بازی اکشن 2 بعدی ساده با اسکرول جانبی شروع می شود. شما با مطالعه مفاهیم اولیه بازی مانند ایجاد حلقه های بازی، رندر صحنه های بازی دو بعدی با استفاده از SFML، ایجاد جن و انیمیشن دوبعدی و تشخیص برخورد، پایه محکمی خواهید ساخت. این کتاب به شما در ایجاد یک بازی پازل فیزیک سه بعدی با استفاده از OpenGL مدرن و موتور فیزیک Bullet کمک می کند. شما خط لوله گرافیکی را درک خواهید کرد، که مستلزم ایجاد اشیاء سه بعدی با استفاده از راس و بافرهای شاخص و ارائه آنها به صحنه با استفاده از راس و سایه زن های قطعه است. در نهایت، با استفاده از کتابخانه Vulkan یک پروژه اساسی ایجاد می‌کنید که به شما کمک می‌کند تا با ایجاد زنجیره‌های مبادله، نماهای تصویر، پاس‌های رندر و بافرهای فریم برای ساخت گرافیک‌های با کارایی بالا در بازی‌های خود آشنا شوید. در پایان این کتاب، شما با 3 پروژه جذاب ایجاد شده با SFML، Vulkan API و OpenGL آماده خواهید شد و می توانید مهارت های برنامه نویسی بازی و گرافیک خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. آنچه را که یاد خواهید گرفت درک سایه بان ها و نحوه نوشتن یک راس و شیدر فرگمنت پایه یک پروژه ویژوال استودیو بسازید و SFML را به آن اضافه کنید کشف کنید که چگونه انیمیشن های اسپرایت و کلاس شخصیت های بازی ایجاد کنید جلوه های صوتی و موسیقی پس زمینه را به بازی خود اضافه کنید نحوه ادغام را درک کنید. Vulkan به ویژوال استودیو ایجاد کنید و آنها را به فرمت باینری SPIR-V تبدیل کنید. دانش برنامه نویسی C++ فرض شده است.


Explore modern game programming and rendering techniques to build games using C++ programming language and its popular libraries Key Features Learn how you can build basic 2D and complex 3D games with C++ Understand shadows, texturing, lighting, and rendering in 3D game development using OpenGL Uncover modern graphics programming techniques and GPU compute methods using the Vulkan API Book Description Although numerous languages are currently being used to develop games, C++ remains the standard for fabricating expert libraries and tool chains for game development. This book introduces you to the world of game development with C++. C++ Game Development By Example starts by touching upon the basic concepts of math, programming, and computer graphics and creating a simple side-scrolling action 2D game. You’ll build a solid foundation by studying basic game concepts such as creating game loops, rendering 2D game scenes using SFML, 2D sprite creation and animation, and collision detection. The book will help you advance to creating a 3D physics puzzle game using modern OpenGL and the Bullet physics engine. You’ll understand the graphics pipeline, which entails creating 3D objects using vertex and index buffers and rendering them to the scene using vertex and fragment shaders. Finally, you’ll create a basic project using the Vulkan library that’ll help you get to grips with creating swap chains, image views, render passes, and frame buffers for building high-performance graphics in your games. By the end of this book, you’ll be ready with 3 compelling projects created with SFML, the Vulkan API, and OpenGL, and you’ll be able take your game and graphics programming skills to the next level. What you will learn Understand shaders and how to write a basic vertex and fragment shader Build a Visual Studio project and add SFML to it Discover how to create sprite animations and a game character class Add sound effects and background music to your game Grasp how to integrate Vulkan into Visual Studio Create shaders and convert them to the SPIR-V binary format Who this book is for If you’re a developer keen to learn game development with C++ or get up to date with game development, this book is for you. Some knowledge of C++ programming is assumed.

دانلود کتاب «توسعه بازی C++ به عنوان مثال: آموزش ساخت بازی و گرافیک با SFML، OpenGL، و Vulkan با استفاده از برنامه نویسی C++»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید