دانلود کتاب Business-to-business Marketing: Relationships, Systems And Communications (به فارسی: بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات) نوشته شده توسط «Chris Fill – Karen Fill»
اطلاعات کتاب بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Management
نویسنده: Chris Fill – Karen Fill
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 401
حجم فایل: 1.85 مگابایت
کد کتاب: 1405871180 , 9781405871181
نوبت چاپ: 4th
توضیحات کتاب بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات
بازاریابی کسب و کار به تجارت از دیدگاه مدیریت بازاریابی نوشته شده است و به طور منحصر به فرد موضوعات کلیدی را در این زمینه ادغام می کند. این کتاب نه تنها با تمرکز بر ماهیت و ویژگی های ارتباطات B2B، یک پل مهم، هرچند اغلب نادیده گرفته شده، بین مفاهیم بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی، در چارچوب روابط بین سازمانی ارائه می دهد. این کتاب کاربردی به بازارهای بریتانیا و اروپا می پردازد، اگرچه نمونه هایی از مناطق دیگر جهان به منظور بازتاب عملکرد خوب و چشم انداز جهانی گسترده تر استخراج شده است. بازاریابی کسب و کار به کسب و کار هم برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و هم برای دانشجویان سال آخر کارشناسی طراحی شده است. این کتاب برای کسانی که در زمینه بازاریابی، بازاریابی با تجارت الکترونیک، بازاریابی رسانه و چند رسانه ای، تجارت الکترونیک، مطالعات کسب و کار، سیستم های اطلاعات کسب و کار و برنامه های MBA مطالعه می کنند ایده آل است. همچنین می تواند برای واحدهای مرتبط در برنامه های مهندسی و مطالعات اجتماعی استفاده شود. دانشآموزانی که دیپلم حرفهای CIM – ارتباطات بازاریابی را دنبال میکنند و همچنین کسانی که سمینارهای بازاریابی حرفهای B2B را میگذرانند، از این کتاب نیز بهرهمند خواهند شد.
دانلود کتاب «بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.