تجارت

بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات

Business-to-business Marketing: Relationships, Systems And Communications

دانلود کتاب Business-to-business Marketing: Relationships, Systems And Communications (به فارسی: بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات) نوشته شده توسط «Chris Fill – Karen Fill»


اطلاعات کتاب بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Management

نویسنده: Chris Fill – Karen Fill

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 401

حجم فایل: 1.85 مگابایت

کد کتاب: 1405871180 , 9781405871181

نوبت چاپ: 4th

توضیحات کتاب بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات

بازاریابی کسب و کار به تجارت از دیدگاه مدیریت بازاریابی نوشته شده است و به طور منحصر به فرد موضوعات کلیدی را در این زمینه ادغام می کند. این کتاب نه تنها با تمرکز بر ماهیت و ویژگی های ارتباطات B2B، یک پل مهم، هرچند اغلب نادیده گرفته شده، بین مفاهیم بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی، در چارچوب روابط بین سازمانی ارائه می دهد. این کتاب کاربردی به بازارهای بریتانیا و اروپا می پردازد، اگرچه نمونه هایی از مناطق دیگر جهان به منظور بازتاب عملکرد خوب و چشم انداز جهانی گسترده تر استخراج شده است. بازاریابی کسب و کار به کسب و کار هم برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و هم برای دانشجویان سال آخر کارشناسی طراحی شده است. این کتاب برای کسانی که در زمینه بازاریابی، بازاریابی با تجارت الکترونیک، بازاریابی رسانه و چند رسانه ای، تجارت الکترونیک، مطالعات کسب و کار، سیستم های اطلاعات کسب و کار و برنامه های MBA مطالعه می کنند ایده آل است. همچنین می تواند برای واحدهای مرتبط در برنامه های مهندسی و مطالعات اجتماعی استفاده شود. دانش‌آموزانی که دیپلم حرفه‌ای CIM – ارتباطات بازاریابی را دنبال می‌کنند و همچنین کسانی که سمینارهای بازاریابی حرفه‌ای B2B را می‌گذرانند، از این کتاب نیز بهره‌مند خواهند شد.


Business to Business Marketing is written from a marketing management perspective and uniquely integrates key themes in this area. Not only focusing on the nature and characteristics of B2B communications, this book provides an important, though often neglected, bridge between marketing and information systems concepts, within the context of interorganisational relationships. This applied book is orientated to the UK and European markets, although examples are drawn from other regions of the world in order to reflect good practice and the wider global perspective. Business to Business Marketing is geared towards both postgraduate and final year undergraduate students. This book is ideal for those studying Marketing, Marketing with eCommerce, Media and Multimedia Marketing, E-Business, Business Studies, Business Information Systems and MBA programmes in particular. It can also be used for related units in Engineering and Social studies programmes. Students following the CIM’s Professional Diploma – Marketing Communications will also benefit from this book, as well as those taking stand-alone professional B2B marketing seminars.

دانلود کتاب «بازاریابی کسب و کار به تجارت: روابط، سیستم ها و ارتباطات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید