تجارت

استراتژی های کسب و کار و رقابت در زمان بحران: نظرسنجی در مورد SME های ایتالیایی

Business Strategies and Competitiveness in Times of Crisis: A Survey on Italian SMEs

دانلود کتاب Business Strategies and Competitiveness in Times of Crisis: A Survey on Italian SMEs (به فارسی: استراتژی های کسب و کار و رقابت در زمان بحران: نظرسنجی در مورد SME های ایتالیایی) نوشته شده توسط «Laura Gavinelli (auth.)»


اطلاعات کتاب استراتژی های کسب و کار و رقابت در زمان بحران: نظرسنجی در مورد SME های ایتالیایی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan UK

نویسنده: Laura Gavinelli (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 314

حجم فایل: 7.49 مگابایت

کد کتاب: 1137578106 , 9781137578105

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی های کسب و کار و رقابت در زمان بحران: نظرسنجی در مورد SME های ایتالیایی

این کتاب بر رابطه بین استراتژی کسب‌وکار و رقابت در میان شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ایتالیا پس از بحران اقتصادی تمرکز دارد. ابتدا با بررسی استراتژی کسب و کار و مزیت رقابتی در معنای وسیع تر، استراتژی های کسب و کار و رقابت در زمان بحران به تجزیه و تحلیل رفتار استراتژیک شرکت های کوچک و متوسط ​​و عوامل کلیدی که به آنها اجازه می دهد بر چالش هایی که با آن روبرو هستند غلبه کنند، می پردازد. این کتاب موضوعات گسترده ای مانند استراتژی های بازاریابی و ارتباطات، فرآیند بین المللی سازی و حالت های ورود، دسترسی به اعتبار، شبکه، فرآیند نوآوری و افزایش منابع انسانی را پوشش می دهد. با اشاره به مطالعات موردی و نظرسنجی های روشنگری که بین سال های 2011 و 2014 انجام شده است، پیامدهای مدیریتی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ایتالیا را منعکس می کند و سه چالش اصلی رقابتی آنها را شناسایی می کند.


This book focuses on the relationship between business strategy and competition among Italian SMEs in the aftermath of the economic crisis. First examining business strategy and competitive advantage in a broader sense, Business Strategies and Competitiveness in Times of Crisis goes on to analyse the strategic behaviour of SMEs and the key factors that allow them to overcome the challenges they face. The book covers wide-ranging topics such as marketing and communication strategies, internationalization process and entry modes, access to credit, networking, innovation process and human resources enhancement. Referring to insightful case studies and surveys conducted between 2011 and 2014, it reflects on managerial implications for Italian SMEs and identifies their three main competitive challenges.

دانلود کتاب «استراتژی های کسب و کار و رقابت در زمان بحران: نظرسنجی در مورد SME های ایتالیایی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید