مدیریت

نوآوری مدل کسب و کار: بعد سازمانی

Business model innovation : the organizational dimension

دانلود کتاب Business model innovation : the organizational dimension (به فارسی: نوآوری مدل کسب و کار: بعد سازمانی) نوشته شده توسط «Foss – Nicolai J. – Saebi – Tina»


اطلاعات کتاب نوآوری مدل کسب و کار: بعد سازمانی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press

نویسنده: Foss – Nicolai J. – Saebi – Tina

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 352 / 337

حجم فایل: 3.40 مگابایت

کد کتاب: 019870187X , 9780198701873

نوبت چاپ: First edition

توضیحات کتاب نوآوری مدل کسب و کار: بعد سازمانی

نوآوری مدل کسب و کار منبع مهم مزیت رقابتی و تجدید شرکت است. تعداد فزاینده ای از شرکت ها مجبورند مدل های کسب و کار خود را نوآوری کنند، نه تنها به دلیل نیروهای رقابتی، بلکه به دلیل تغییر مداوم از مدل های کسب و کار مبتنی بر محصول به مدل های مبتنی بر خدمات. با این حال، نوآوری مدل کسب‌وکار شامل فرآیند تغییر سازمانی نیز می‌شود که فرآیندها، ساختارها و شیوه‌های کنترل موجود را به چالش می‌کشد.

این جلد شامل سیزده فصل است که توسط مقامات در مورد نوآوری مدل کسب و کار نوشته شده است. زاویه خاص، و ویژگی جدید این کتاب، بررسی کامل بعد سازمانی نوآوری مدل کسب و کار است.
با تکیه بر تئوری سازمانی و مشاهدات تجربی، مشارکت‌کنندگان به طور خاص جنبه‌های طراحی سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار را برجسته می‌کنند، با تمرکز بر نحوه سیستم‌های پاداش، توزیع قدرت، روال‌ها و رویه‌های عملیاتی استاندارد، تخصیص اختیارات، و سایر جنبه‌های ساختار سازمانی و کنترل باید طوری طراحی شود که از مدل کسب و کاری که شرکت انتخاب می کند پشتیبانی کند. همچنین در مورد اینکه چگونه ساختارهای سازمانی، قابلیت‌ها، باورها، فرهنگ‌ها و غیره موجود بر توانایی شرکت برای تغییر انعطاف‌پذیر به مدل‌های کسب‌وکار جدید تأثیر می‌گذارند، بحث شده است.


Business model innovation is an important source of competitive advantage and corporate renewal. An increasing number of companies have to innovate their business models, not just because of competitive forces but also because of the ongoing change from product-based to service-based business models. Yet, business model innovation also involves organizational change process that challenges existing processes, structures and modes of control.

This volume features thirteen chapters written by authorities on business model innovation. The specific angle, and the novel feature of this book, is to thoroughly examine the organizational dimension of business model innovation.
Drawing on organizational theory and empirical observation, the contributors specifically highlight organizational design aspects of business model innovation, focusing on how reward systems, power distributions, routines and standard operating procedures, the allocation of authority, and other aspects of organizational structure and control should be designed to support the business model the firm chooses. Also discussed is how existing organizational structures, capabilities, beliefs, cultures and so on influence the firm’s ability to flexibly change to new business models.

دانلود کتاب «نوآوری مدل کسب و کار: بعد سازمانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید