دانلود کتاب Business Model Innovation: Concepts, Analysis, and Cases (به فارسی: نوآوری مدل کسب و کار: مفاهیم، تجزیه و تحلیل و موارد) نوشته شده توسط «Afuah A.»
اطلاعات کتاب نوآوری مدل کسب و کار: مفاهیم، تجزیه و تحلیل و موارد
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Afuah A.
زبان: english
فرمت کتاب: RAR (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار:
حجم فایل: 14.27 مگابایت
توضیحات کتاب نوآوری مدل کسب و کار: مفاهیم، تجزیه و تحلیل و موارد
روتلج، 2014. – 376 ص. — شابک: 0415817404، 9780415817400 که ریشه در تحقیقات مدیریت استراتژیک دارد، نوآوری مدل کسب و کار مفاهیم، ابزارها و تکنیکهایی را بررسی میکند که سازمانها را قادر میسازد تا مزیت رقابتی را در مواجهه با نوآوریهای فنآوری، جهانیسازی و اقتصاد دانشبر فزاینده به دست آورند و/یا حفظ کنند. . این کتاب به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه سازمانها میتوانند از نوآوریها در مدلهای کسبوکار برای بهرهگیری از فرصتهای کارآفرینی از موارد زیر استفاده کنند:
انبوهسپاری و نوآوری باز
Long Tails
رسانههای اجتماعی
فناوریهای مخرب
نوآوریهای کمتر است.
اثرات شبکه
کمبود قابلیتهای مکمل این کتاب همچنین به روشهایی میپردازد که شرکتها میتوانند از نوآوریها در مدلهای تجاری برای بهرهبرداری یا دفاع در برابر تهدیدات استفاده کنند. این کتاب با دوازده مورد تکمیلی برای کمک به خوانندگان برای استفاده از مفاهیم و تکنیکها، برای هر کسی که به دنبال درک اصول نوآوری در مدل کسبوکار است، ضروری است.
Crowdsourcing and open innovation
Long Tails
Social media
Disruptive technologies
Less-is-more innovations
Network effects
Scarcity of complementary capabilities The book also looks at the ways firms can use innovations in business models to exploit or defend against threats. With twelve supplementary cases to help readers apply the concepts and techniques, this book is a must-have for anyone looking to understand the fundamentals of business model innovation.
دانلود کتاب «نوآوری مدل کسب و کار: مفاهیم، تجزیه و تحلیل و موارد»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.