مهندسی

هوش تجاری و تجزیه و تحلیل در شرکت های کوچک و متوسط

Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises

دانلود کتاب Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises (به فارسی: هوش تجاری و تجزیه و تحلیل در شرکت های کوچک و متوسط) نوشته شده توسط «Pedro Novo Melo – Carolina Machado»


اطلاعات کتاب هوش تجاری و تجزیه و تحلیل در شرکت های کوچک و متوسط

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Pedro Novo Melo – Carolina Machado

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 166

حجم فایل: 8.78 مگابایت

کد کتاب: 0367173883 , 9780367173883

توضیحات کتاب هوش تجاری و تجزیه و تحلیل در شرکت های کوچک و متوسط

پیشرفت های فناوری در سال های اخیر فوق العاده بوده است. این تحول در شرکت ها از طریق تجهیزات تکنولوژیکی، رویه های کامپیوتری و شیوه های مدیریت مرتبط با فناوری ها قابل مشاهده است. یکی از شیوه های مدیریتی که قابل مشاهده است مربوط به هوش تجاری و تجزیه و تحلیل (BI&A) است. مفاهیمی مانند انبار داده، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)، داده کاوی و داشبورد در حال تغییر عرصه کسب و کار هستند.

این کتاب با هدف ترویج تحقیقات مرتبط با این روندهای جدید است که زمینه جدیدی از تحقیقات را در این زمینه باز می کند. حوزه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs).

ویژگی‌ها

بر یافته‌های تحقیقاتی اخیر که در زمینه‌های BI&A رخ می‌دهد تمرکز می‌کند

چگونگی شرکت‌های توسعه‌یافته را نشان می‌دهد. جهان با چالش‌های تکنولوژیک امروزی مواجه است

دانش و بینش را در مقیاس بین‌المللی به اشتراک می‌گذارد

گزینه‌ها و استراتژی‌های مختلف برای مدیریت سازمان‌های رقابتی ارائه می‌دهد

به چندین بعد از BI&A اشاره می‌کند. شرکت های کوچک و متوسط


Technological developments in recent years have been tremendous. This evolution is visible in companies through technological equipment, computerized procedures, and management practices associated with technologies. One of the management practices that is visible is related to business intelligence and analytics (BI&A). Concepts such as data warehousing, key performance indicators (KPIs), data mining, and dashboards are changing the business arena.

This book aims to promote research related to these new trends that open up a new field of research in the small and medium enterprises (SMEs) area.

Features

Focuses on the more recent research findings occurring in the fields of BI&A

Conveys how companies in the developed world are facing today’s technological challenges

Shares knowledge and insights on an international scale

Provides different options and strategies to manage competitive organizations

Addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs

دانلود کتاب «هوش تجاری و تجزیه و تحلیل در شرکت های کوچک و متوسط»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید