مدیریت

برتری کسب و کار: فراتر از انتظارات مشتریان خود در هر زمان و همیشه

Business excellence: exceeding your customers' expectations each time, all the time

دانلود کتاب Business excellence: exceeding your customers’ expectations each time, all the time (به فارسی: برتری کسب و کار: فراتر از انتظارات مشتریان خود در هر زمان و همیشه) نوشته شده توسط «Patel – Suresh»


اطلاعات کتاب برتری کسب و کار: فراتر از انتظارات مشتریان خود در هر زمان و همیشه

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press;Productivity Press

نویسنده: Patel – Suresh

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 215

حجم فایل: 5.49 مگابایت

کد کتاب: 1498751253 , 9781498751254

توضیحات کتاب برتری کسب و کار: فراتر از انتظارات مشتریان خود در هر زمان و همیشه

سازمانی که به دنبال حفظ و بهبود مستمر عملکرد رقابتی خود در طول سالیان متمادی است، باید یک استراتژی داشته باشد – یک استراتژی تعالی کسب و کار. این کتاب سفر استراتژیک به تعالی را از ابتکارات اصلی تا برنامه های بهبود روزمره راهنمایی و به تصویر می کشد و به خواننده کمک می کند. دستیابی به اهداف و اهداف استراتژیک مهم این برنامه تعالی کسب و کار، کارکنان، مشتریان داخلی و خارجی و تامین کنندگان را از طریق مجموعه ای از اهداف مشترک متحد می کند. این به سازمان شما کمک می کند تا با سرعتی پیشرفت کند که از رقبا بهتر عمل کند و شهرت و سهم بازار شرکت شما را بالا ببرد.


An organization seeking to sustain and continually improve its competitive performance over many years must have a strategy – a Business Excellence Strategy.This book guides and illustrates the strategic journey to excellence, from major initiatives through everyday improvement programs, and helps the reader achieve of important strategic objectives and goals. This business excellence program will unite employees, internal and external customers, and suppliers through a common set of goals. It will help your organization improve at a pace that will outperform the competition and will elevate your company’s reputation and marketshare.

دانلود کتاب «برتری کسب و کار: فراتر از انتظارات مشتریان خود در هر زمان و همیشه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید