مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

تجارت و جامعه: اخلاق و مدیریت سهامداران، ویرایش هفتم

Business and Society: Ethics and Stakeholder Management, 7th Edition

دانلود کتاب Business and Society: Ethics and Stakeholder Management, 7th Edition (به فارسی: تجارت و جامعه: اخلاق و مدیریت سهامداران، ویرایش هفتم) نوشته شده توسط «Archie B. Carroll – Ann K. Buchholtz»


اطلاعات کتاب تجارت و جامعه: اخلاق و مدیریت سهامداران، ویرایش هفتم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: South-Western College Pub

نویسنده: Archie B. Carroll – Ann K. Buchholtz

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 1993

حجم فایل: 7.80 مگابایت

کد کتاب: 0324569394 , 9780324569391

نوبت چاپ: 7th

توضیحات کتاب تجارت و جامعه: اخلاق و مدیریت سهامداران، ویرایش هفتم

با آخرین ویرایش BUSINESS AND Society، دانش آموزان خود را با چارچوب های اخلاقی و مدیریت ذینفعان مهم و متنوع برای در نظر گرفتن و محافظت از منافع مهم ذینفعان آشنا کنید. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه تصمیم‌گیرندگان مسئول کسب‌وکار، منافع ذینفعان مختلف از جمله سرمایه‌گذاران، کارکنان، جامعه و محیط‌زیست را متعادل می‌کنند و از آنها محافظت می‌کنند. محتوای اثبات شده در این کتاب بر مسئولیت‌های اجتماعی، قانونی، سیاسی و اخلاقی یک کسب‌وکار در قبال همه گروه‌های خارجی و داخلی که در آن کسب‌وکار سهم یا علاقه دارند، تأکید می‌کند. پوشش قوی اخلاق و مدل ذینفعان با بحث های جدید در مورد حاکمیت شرکتی و سایر مسائل جاری و مرتبط که امروزه کسب و کار را شکل می دهند متعادل است. انواع پرونده‌های تجاری با کیفیت، موارد اخلاق در عمل، و سایر برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی فرصت‌های فراوانی را برای اعمال سیستم‌های ذینفع و اخلاقی برای مشکلات خاص کسب‌وکار فراهم می‌کنند. برنامه های کاربردی، مدیران آینده را برای موقعیت های تجاری آماده می کند که ارزش ها و اخلاق آنها را در محل کار آزمایش می کند. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که استدلال خود را متمرکز کنند و دقتی که با آن در نظر می‌گیرند و تصمیمات اخلاقی می‌گیرند را افزایش دهند. یک بسته جامع و تقویت‌شده همراه با این نسخه، یک بانک آزمایشی تصفیه‌شده را ارائه می‌دهد که اکنون با استانداردهای AACSB و منابع فراوانی مرتبط است تا به درک کامل موضوعات سازمانی و اجتماعی فردی که دانش‌آموزان شما برای موفقیت در کسب‌وکار نیاز دارند، کمک کند.


Introduce your students to important and diverse stakeholder management and ethical frameworks for considering and protecting critical stakeholder interests with the latest edition of BUSINESS AND SOCIETY. Students learn how responsible business decision makers balance and protect the interests of various stakeholders, including investors, employees, the community, and the environment. Proven content within the book emphasizes the social, legal, political, and ethical responsibilities of a business to all external and internal groups that have a stake, or interest, in that business. Strong coverage of ethics and the stakeholder model is balanced with new discussion on corporate governance and other current, relevant issues shaping business today. A variety of quality business cases, Ethics in Practice cases, and other real-world applications provide abundant opportunities to apply stakeholder and ethical systems to specific business problems. Practical applications prepare future managers for business situations that will test their values and ethics in the workplace. Students learn to focus their reasoning and enhance the precision with which they consider and make ethical decisions. A strengthened, comprehensive package accompanying this edition provides a refined Test Bank now correlated to AACSB standards and a wealth of resources to help provide the solid understanding of both individual organizational and society topics that your students need for business success.

دانلود کتاب «تجارت و جامعه: اخلاق و مدیریت سهامداران، ویرایش هفتم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید