تجارت

ساخته شده برای فروش: ایجاد کسب و کاری که می تواند بدون شما پیشرفت کند

Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You

دانلود کتاب Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You (به فارسی: ساخته شده برای فروش: ایجاد کسب و کاری که می تواند بدون شما پیشرفت کند) نوشته شده توسط «John Warrillow»


اطلاعات کتاب ساخته شده برای فروش: ایجاد کسب و کاری که می تواند بدون شما پیشرفت کند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio

نویسنده: John Warrillow

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 176

حجم فایل: 257 کیلوبایت

کد کتاب: 1591843979 , 9781591843979

توضیحات کتاب ساخته شده برای فروش: ایجاد کسب و کاری که می تواند بدون شما پیشرفت کند

مثالی کسب و کار در مورد چگونگی ایجاد یک استارت آپ که وقتی می خواهید آن را بفروشید شما را به دام نیندازد.

به گفته جان واریلو، اشتباه شماره یک کارآفرینان این است که کسب و کاری بسازند که به شدت به آنها متکی باشد. بنابراین، وقتی زمان فروش فرا می رسد، خریداران مطمئن نیستند که شرکت – حتی اگر سودآور باشد – می تواند به تنهایی بایستد.

برای نشان دادن این موضوع، Warrillow به ما یک صاحب کسب و کار کوچک خیالی به نام الکس را معرفی می کند. که در تقلا برای فروش آژانس تبلیغاتی خود است. الکس به تد، یک کارآفرین و دوست قدیمی خانوادگی، روی می‌آورد که الکس را تشویق می‌کند تا سه معیار را دنبال کند تا تجارتش قابل فروش باشد:

* قابل آموزش: تمرکز بر محصولات و خدماتی که می‌توانید به کارمندان بیاموزید ارائه کنند.
* ارزشمند: با تخصص در انجام یک کار بهتر از هرکس دیگری، از جنگ قیمت اجتناب کنید.
* قابل تکرار: با محصولات مهندسی که مشتریان باید اغلب آنها را دوباره خریداری کنند، درآمد ایجاد کنید.


A business parable about how to create a start-up that won’t trap you when you want to sell it.

According to John Warrillow, the number one mistake entrepreneurs make is to build a business that relies too heavily on them. Thus, when the time comes to sell, buyers aren’t confident that the company-even if it’s profitable-can stand on its own.

To illustrate this, Warrillow introduces us to a fictional small business owner named Alex who is struggling to sell his advertising agency. Alex turns to Ted, an entrepreneur and old family friend, who encourages Alex to pursue three criteria to make his business sellable:

* Teachable: focus on products and services that you can teach employees to deliver.
* Valuable: avoid price wars by specializing in doing one thing better than anyone else.
* Repeatable: generate recurring revenue by engineering products that customers have to repurchase often.

دانلود کتاب «ساخته شده برای فروش: ایجاد کسب و کاری که می تواند بدون شما پیشرفت کند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید