برنامه نويسي

ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل (کتاب‌هایی برای حرفه‌ای‌ها توسط افراد حرفه‌ای)

Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development (Books for Professionals by Professionals)

دانلود کتاب Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development (Books for Professionals by Professionals) (به فارسی: ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل (کتاب‌هایی برای حرفه‌ای‌ها توسط افراد حرفه‌ای)) نوشته شده توسط «James Silva – John Sedlak»


اطلاعات کتاب ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل (کتاب‌هایی برای حرفه‌ای‌ها توسط افراد حرفه‌ای)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: James Silva – John Sedlak

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 453

حجم فایل: 13.83 مگابایت

کد کتاب: 1430209801 , 9781430209805

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل (کتاب‌هایی برای حرفه‌ای‌ها توسط افراد حرفه‌ای)

مانند سایرین اینجا، متوجه شدم که این کتاب واقعاً تعداد زیادی از XNA را پوشش نمی دهد. کتاب های خیلی بهتری برای آن وجود دارد. اگر می خواهید وارد برنامه نویسی جدی ایکس باکس شوید، به هر حال به یک مجموعه کتاب با اندازه خوب نیاز دارید. فقط یک کتاب شما را تبدیل به استاد نمی کند.

کاری که این کتاب انجام می دهد این است که شما را از طریق یک آموزش بزرگ و قابل درک راهنمایی می کند تا بتوانید بازی دو بعدی خود را برای Xbox بسازید (مانند یک بازی پلت فرم یا بازی مبارزه). از زبان ساده و گاه خنده‌داری استفاده می‌کند که همه می‌توانند آن را بفهمند و فرض می‌کند که شما هیچ چیز در مورد XNA، C#، یا Visual Studio نمی‌دانید (اما کمی در مورد برنامه‌نویسی).

این کتاب همچنین در واقع برای یادگیری اصول برنامه نویسی عمومی مانند نحوه ایجاد یک ویرایشگر شخصیت متحرک، ویرایشگر نقشه، سیستم هوش مصنوعی و سیستم ذرات بسیار خوب است.

من یک نسخه کارکرده را در آمازون به قیمت حدود دو دلار خریدم و بیش از قیمت آن ارزش داشت.


Like others here, I noticed this book doesn’t really cover a whole lot of XNA; there are much better books for that. If you want to get into serious Xbox programming you’ll need a good sized book collection anyway though; just one book won’t make you into a master.

What this book does do is walk you through a big, easy-to-understand tutorial so you can make your own 2D game for Xbox (like a platform game or fighting game). It uses plain and sometimes funny language that anyone can understand and it assumes you know nothing about XNA, C#, or Visual Studio (but a little bit about programming).

This book is also actually very good for learning generic programming principles such as how to create an animated character editor, map editor, AI system, and particle system.

I bought a used copy on Amazon for about two bucks and it was more than worth the price.

دانلود کتاب «ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل (کتاب‌هایی برای حرفه‌ای‌ها توسط افراد حرفه‌ای)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید