برنامه نويسي

ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل

Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development

دانلود کتاب Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development (به فارسی: ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل) نوشته شده توسط «John Sedlak – James Silva»


اطلاعات کتاب ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: John Sedlak – James Silva

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 453

حجم فایل: 13.82 مگابایت

کد کتاب: 1430209798 , 9781430209799

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل

Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development КНИГИ ; PROGRAMMING نویسنده: James Silva, John Sedlak تولیدکننده: Apress تولید: 2008 فرمت: انگلیسی فرمت: PDF صفحه: 453 اندازه: 13,2 MBISBN-13: 978-1-4302-0979 Practical Games: A2302-0979. توسعه بازی مستقل توسط جیمز سیلوا نوشته شده است، که اخیراً برنده مسابقه معتبر بازی Microsoft Dream Build Play با عنوان برنده جایزه خود، The Dishwasher: Dead Samurai شده است. ساخت بازی های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی های مستقل یک راهنمای عمیق است. و نگاهی انحصاری به کل فرآیند توسعه بازی XNA و شامل ایجاد یک شاهکار بازی نرم افزاری است. جیمز سیلوا شما را از طریق فرآیندی که برای ساخت عنوان برنده جایزه خود از مفهوم تا واقعیت طی کرد، راهنمایی می کند. او نکات و تکنیک هایی را برای ایجاد یک بازی صیقلی و باکیفیت با منابع بسیار کم و در عین حال پر کردن شکاف بین کدنویسی و هنر نشان می دهد. این عنوان به توسعه دهندگان نرم افزار موارد زیر را نشان می دهد: – ایجاد یک بازی صیقلی از ابتدا تا انتها – فلسفه های طراحی – گرافیک دوبعدی نسل بعدی، از جمله شیدرها – تکنیک‌هایی برای اجرای سریع و روان بازی – XACT Audio و XInput- جلوه‌های ذرات چشم نواز برای تحریک بصری این کتاب مملو از کد، تصاویر، و بینش‌های ارزشمند در مورد توسعه بازی XNA است. یاد خواهید گرفت: – اگر با XNA کاملاً تازه کار هستید، مفاهیم اولیه توسعه بازی را از طریق تمرینات ساده خواهید دید. – می توانید مراحل انجام شده را برای ایجاد مجدد بازی که برنده مایکروسافت شد دنبال کنید و ببینید. مسابقه بازی Dream Build.- مهارت های هنری و قابلیت های طراحی هنری را یاد می گیرید و تقویت می کنید.- می آموزید که چگونه بازی های نرم افزاری بسازید که بر روی همان طراحی هنری، بازی، و جریان/منطق بازی تمرکز دارند که در بازی های تجاری – شما بیشتر در معرض دنیای هیجان انگیز بازی های نرم افزاری قرار خواهید گرفت.0


Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development КНИГИ ; ПРОГРАММИНГ Автор: James Silva, John Sedlak Издательство: Apress Год издания: 2008 Язык: Английский Формат: PDF Страниц: 453 Размер: 13,2 МБISBN-13: 978-1-4302-0979-9Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development is written by James Silva, who recently won the prestigious Microsoft Dream Build Play game competition with his award–winning title, The Dishwasher: Dead Samurai.Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development is an in–depth and exclusive look into the entire XNA game development process and includes the creation of a software game masterpiece. James Silva guides you through the process he took to build his award–winning title from concept to reality. He reveals tips and techniques for creating a polished, high–quality game with very few resources, while bridging the gap between coding and art.This title shows software developers the following:- The creation of a polished game from start to finish- Design philosophies- Next–gen 2D graphics, including shaders- Techniques for fast, fluid game play- XACT Audio and XInput- Eye–catching particle effects for visual stimulationThe book is packed full of code, pictures, and valuable insights into XNA game development.What you’ll learn:- If you are brand new to XNA, you’ll see basic concepts of game development through simple exercises.- You’ll be able to follow along and see the steps taken to re–create the game that won the Microsoft Dream Build Play competition.- You’ll learn and enhance artistic skills and artistic design capabilities.- You’ll learn how to build software games that focus on the same artistic design, game play, and game flow/logic that are also found in commercial games.- You’ll become more exposed to the exciting world of software games.0

دانلود کتاب «ساخت بازی‌های XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید