هنر

ساخت جهان های تعاملی به صورت سه بعدی: مجموعه های مجازی و پیش تجسم برای بازی ها، فیلمبرداری از وب

Building Interactive Worlds in 3D: Virtual Sets and Pre-visualization for Games, Film  the Web

دانلود کتاب Building Interactive Worlds in 3D: Virtual Sets and Pre-visualization for Games, Film the Web (به فارسی: ساخت جهان های تعاملی به صورت سه بعدی: مجموعه های مجازی و پیش تجسم برای بازی ها، فیلمبرداری از وب) نوشته شده توسط «Jean-Marc Gauthier»


اطلاعات کتاب ساخت جهان های تعاملی به صورت سه بعدی: مجموعه های مجازی و پیش تجسم برای بازی ها، فیلمبرداری از وب

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Jean-Marc Gauthier

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 448

حجم فایل: 20.12 مگابایت

کد کتاب: 0240806220 , 9780240806228

توضیحات کتاب ساخت جهان های تعاملی به صورت سه بعدی: مجموعه های مجازی و پیش تجسم برای بازی ها، فیلمبرداری از وب

در Building Interactive Worlds in 3D readers آموزش‌های کلید در دستی را پیدا می‌کنند که تمام مراحل لازم برای ساخت شبیه‌سازی‌ها و تعاملات، استفاده از دوربین‌های مجازی، بازیگران مجازی (با رفتارهای خودتعیین‌شده) و فیزیک زمان واقعی از جمله گرانش، برخورد و توپوگرافی را شرح می‌دهد. با ارائه نسخه‌های نمایشی نرم‌افزار رایگان، هنرمندان و توسعه‌دهندگان سه بعدی می‌توانند یاد بگیرند که یک نمونه اولیه کاملاً کارآمد بسازند. این کتاب به اندازه کافی پویا است که هم به کسانی که پیشینه برنامه نویسی دارند و هم به کسانی که تازه پاهای خود را خیس می کنند، آموزش های چالش برانگیز و جذابی را در زمینه طراحی صحنه مجازی با استفاده از Virtools ارائه می دهد. سایر نرم افزارهای مورد بحث عبارتند از: Lightwave و Maya. این کتاب به گونه ای ساخته شده است که بسته به پروژه و نیازهای طراحی خود، می توانید متن یا مصاحبه ها را به طور مستقل بخوانید و/یا از کتاب به عنوان مرجع برای آموزش های فردی بر اساس پروژه به پروژه استفاده کنید. هر آموزش با یک مصاحبه کوتاه با یک متخصص گرافیک سه بعدی به منظور ارائه بینش و مشاوره اضافی در مورد تکنیک های تعاملی سه بعدی خاص از دیدگاه کاربر، طراح، هنرمند و تولید کننده دنبال می شود.


In Building Interactive Worlds in 3D readers will find turnkey tutorials that detail all the steps required to build simulations and interactions, utilize virtual cameras, virtual actors (with self-determined behaviors), and real-time physics including gravity, collision, and topography. With the free software demos included, 3D artists and developers can learn to build a fully functioning prototype. The book is dynamic enough to give both those with a programming background as well as those who are just getting their feet wet challenging and engaging tutorials in virtual set design, using Virtools. Other software discussed is: Lightwave, and Maya. The book is constructed so that, depending on your project and design needs, you can read the text or interviews independently and/or use the book as reference for individual tutorials on a project-by-project basis. Each tutorial is followed by a short interview with a 3D graphics professional in order to provide insight and additional advice on particular interactive 3D techniquesfrom user, designer, artist, and producer perspectives.

دانلود کتاب «ساخت جهان های تعاملی به صورت سه بعدی: مجموعه های مجازی و پیش تجسم برای بازی ها، فیلمبرداری از وب»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید