دانلود کتاب Building Blocks of Tabletop Game Design: An Encyclopedia of Mechanisms (به فارسی: بلوک های ساختمان طراحی بازی رومیزی: دایره المعارف مکانیزم ها) نوشته شده توسط «Geoffrey Engelstein – Isaac Shalev»
اطلاعات کتاب بلوک های ساختمان طراحی بازی رومیزی: دایره المعارف مکانیزم ها
موضوع اصلی: خانه داری و اوقات فراغت – بازی ها: بازی های رومیزی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Geoffrey Engelstein – Isaac Shalev
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2022
تعداد صفحه: 528 / 628
حجم فایل: 11.03 مگابایت
کد کتاب: 1032015837 , 9781032015835
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب بلوک های ساختمان طراحی بازی رومیزی: دایره المعارف مکانیزم ها
اگر بازیها سرزمینهایی بودند که میتوان کاوش کرد، برای یک کاوشگر بزرگتر از آن بود که بر آن مسلط شود. ساختن بلوکهای طراحی بازی رومیزی یک اطلس بسیار مورد نیاز برای کاوشگر است – چارچوبی از آنچه در یک بازی باید به دنبال آن بگردید، و تمرکزی برای بازی که برای درک کل مفید خواهد بود. محقق بازی این را ارزشمند خواهد یافت.
– ریچارد گارفیلد، خالق Magic: The Gathering
مردم در مورد هنر طراحی بازی یا هنر طراحی بازی صحبت می کنند. انگلستین و شالو در علم طراحی بازی با اسکالپل تیغی تیز هستند. وقتی روی بازیها کار میکنم، این کتاب در دسترس خواهد بود و انتظار دارم که اغلب با آن مشورت شود.
– راب داویو، خالق ریسک: میراث و مدیر ارشد بازسازی بازسازی بازی ها
جامع ترین و به خوبی تحقیق شده ترین دایره المعارف مکانیزم های بازی که تا به امروز دیده ام.
– Matt Leacock، خالق Pandemic:
Building Blocks of Tabletop Game Design: An Encyclopedia of Mechanisms صدها مکانیسم بازی را گردآوری می کند که بر اساس دسته بندی سازماندهی شده اند. بلوک های ساختمانی را می توان جلد به جلد خواند، به عنوان مرجعی برای حل یک مشکل طراحی خاص یا برای الهام گرفتن و تحقیق در مورد طرح های جدید استفاده کرد. این ویرایش دوم مکانیسمهای بیشتری را جمعآوری میکند، ورودیهای موجود را گسترش میدهد و بهروزرسانی میکند، و شامل عکسهای رنگی میشود. Building Blocksیک نقطه شروع عالی برای طراحان جدید، یک کتاب راهنمای مفید برای افراد با تجربه و یک مرجع ایده آل برای کلاس درس است.
هر ورودی مکانیسم های بازی شامل:
- تعریف مکانیسم
- نمودار توضیحی مکانیسم
- بحث در مورد نحوه استفاده از مکانیزم در بازی های موفق
- ملاحظات پیاده سازی مکانیزم در طراحی های جدید
جفری انگلستین یک طراح بازی و مربی طرح های او شامل مجموعه کادت های فضایی، اژدها و amp; Flagon، The Expanse و Super Skill Pinball. او چندین کتاب در زمینه طراحی بازی منتشر کرده است، از جمله GameTek: The Math and Science of Gaming، Achievement Relocked و Game Production. او در هیئت علمی مرکز بازی NYU به عنوان استاد کمکی برای طراحی بازی های تخته ای حضور دارد و از او دعوت شده است تا در مورد طراحی بازی در PAX، GenCon، Metatopia و کنفرانس توسعه دهندگان بازی صحبت کند.
Isaac Shalev یک طراح بازی، نویسنده و مشاور بازی های آموزشی است. ایزاک عناوین رومیزی از جمله Seikatsu، Waddle، و Show & کاشی. ایزاک Sage70, Inc. را اداره می کند که یک استراتژی داده و مشاوره یادگیری مبتنی بر بازی است که به سازمان های غیرانتفاعی خدمت می کند. آیزاک با همسر، سه فرزند و یک سگ در کری، NC زندگی می کند.
If games were lands to be explored, they would be far too large for one explorer to master. Building Blocks of Tabletop Game Design is a much-needed atlas for the explorer – giving a framework of what to look for in a game, and a focus for game play that will be useful for understanding the whole. The game scholar will find this invaluable.
– Richard Garfield, creator of Magic: The Gathering
People talk about the art of game design or the craft of game design. Engelstein and Shalev hone in on the science of game design with a razor-sharp scalpel. This book will be within arm’s reach as I work on games and I expect it to be consulted often.
– Rob Daviau, creator of Risk: Legacy and Chief Restoration Officer of Restoration Games
The most comprehensive and well-researched encyclopedia of game mechanisms that I’ve seen to date.
– Matt Leacock, creator of Pandemic:
Building Blocks of Tabletop Game Design: An Encyclopedia of Mechanisms compiles hundreds of game mechanisms, organized by category. Building Blocks can be read cover-to-cover, used as a reference to solve a specific design problem, or for inspiration and research on new designs. This second edition collects even more mechanisms, expands and updates existing entries, and includes color photographs. Building Blocks is a great starting point for new designers, a handy guidebook for the experienced, and an ideal classroom reference.
Each Game Mechanisms Entry Contains:
- The definition of the mechanism
- An explanatory diagram of the mechanism
- Discussion of how the mechanism is used in successful games
- Considerations for implementing the mechanism in new designs
Geoffrey Engelstein is a game designer and educator. His designs include the Space Cadets series, The Dragon & Flagon, The Expanse, and Super Skill Pinball. He has published several books on game design, including GameTek: The Math and Science of Gaming, Achievement Relocked and Game Production. He is on the faculty of the NYU Game Center as an adjunct professor for Board Game Design, and has been invited to speak about game design at PAX, GenCon, Metatopia, and the Game Developers Conference.
Isaac Shalev is a game designer, author and educational games consultant. Isaac has designed tabletop titles including Seikatsu, Waddle, and Show & Tile. Isaac runs Sage70, Inc., a data strategy and games-based learning consultancy that serves nonprofit organizations. Isaac lives in Cary, NC with his wife, three children, and a dog.
دانلود کتاب «بلوک های ساختمان طراحی بازی رومیزی: دایره المعارف مکانیزم ها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.