دانلود کتاب Building a game with Unity and Blender learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and Blender, the graphics software that gives life to your ideas (به فارسی: ساخت بازی با Unity و Blender یاد بگیرید که چگونه یک بازی سه بعدی کامل را با استفاده از موتور توسعه بازی پیشرو در صنعت Unity و Blender، نرم افزار گرافیکی که به ایده های شما جان می دهد بسازید.) نوشته شده توسط «Eng – Lee Zhi»
اطلاعات کتاب ساخت بازی با Unity و Blender یاد بگیرید که چگونه یک بازی سه بعدی کامل را با استفاده از موتور توسعه بازی پیشرو در صنعت Unity و Blender، نرم افزار گرافیکی که به ایده های شما جان می دهد بسازید.
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Eng – Lee Zhi
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 227
حجم فایل: 18.39 مگابایت
کد کتاب: 178528214X , 9781785282140
توضیحات کتاب ساخت بازی با Unity و Blender یاد بگیرید که چگونه یک بازی سه بعدی کامل را با استفاده از موتور توسعه بازی پیشرو در صنعت Unity و Blender، نرم افزار گرافیکی که به ایده های شما جان می دهد بسازید.
با نحوه ساخت یک بازی سه بعدی کامل با استفاده از موتور توسعه بازی پیشرو در صنعت Unity و Blender، نرم افزار گرافیکی که به ایده های شما جان می بخشد، بیاموزید
درباره این کتاب
- اصول دو ابزار قدرتمند را بیاموزید و مفاهیم را در عمل به کار ببرید
- دریابید که چگونه همه عناصر اصلی مورد نیاز برای یک بازی عالی را طراحی و بسازید – از شخصیتها گرفته تا محیطها، تا لوازم جانبی-
بیاموزید که چگونه هوش مصنوعی (AI) را در بازی خود برای گیم پلی پیچیده و جذاب ادغام کنید
این کتاب برای چه کسی است
این کتاب برای هرکسی که می خواهد بیاموزد چگونه خود را توسعه دهد ایجاد شده است. بازی خود را با استفاده از Blender و Unity، که هر دو به صورت رایگان در دسترس هستند، اما بسیار محبوب و قدرتمند هستند. نه تنها میتوانید بر ابزارها تسلط داشته باشید، بلکه کل فرآیند ایجاد یک بازی را نیز از ابتدا یاد خواهید گرفت.
آنچه خواهید آموخت
- یک مفهوم بازی را طراحی و ایجاد کنید. تعیین کنید که بازی شما چگونه به نظر می رسد و چگونه اجرا می شود
- مدل های سه بعدی از شخصیت های بازی خود بسازید و قبل از وارد کردن آنها به بازی برای آنها انیمیشن بسازید
- محیط بازی را از ابتدا بسازید. با ساختن زمین و وسایل، و در نهایت قرار دادن همه آنها برای تشکیل یک صحنه
- وارد کردن و ادغام داراییهای بازی ایجاد شده در Blender در Unity – برای مثال، تنظیم بافتها، متریالها، حالتهای انیمیشن و پیش ساختهها
- ساختارهای بازی از جمله جریان بازی، نمودار رابط کاربری، منطق بازی و ماشین حالت را ایجاد کنید
- کاراکترهای بازی را وادار به حرکت در اطراف و انجام اقدامات خاصی از طریق ورودی های بازیکن یا کنترل کامل توسط هوش مصنوعی
- ایجاد ذرات و جلوه های بصری برای بهبود کلیت بصری a esthetic
- بازی را برای انواع مختلف پلتفرمها اجرا کنید
در جزئیات
در پی صحنه ساخت بازی مستقل، ابزارهای توسعه بازی دیگر آیتمهای لوکسی نیستند که تا سقف قیمت داشته باشند. میلیونها دلار اما اکنون توسط تیمهای کوچکتر یا حتی توسعهدهندگان فردی مقرون به صرفه است. در میان این برنامههای کاربردی پیشرفته، Blender و Unity به عنوان ترکیبی قدرتمند که به توسعهدهندگان مستقل یا علاقهمندان کمهزینه و کمهزینه اجازه میدهد تا بازیهایی را توسعه دهند که همیشه آرزوی ساختن آنها را داشتهاند.
این کتاب از ابتدا به طراحی مفهوم بازی، ساخت گیم پلی، خلق شخصیت ها و محیط، پیاده سازی منطق بازی و هوش مصنوعی اولیه و در نهایت استقرار بازی برای دیگران پرداخته است. با انجام متوالی مراحل هر فصل، به سرعت بر مهارت های لازم برای توسعه بازی رویایی خود از ابتدا تسلط خواهید یافت.
سبک و رویکرد
رویکردی گام به گام با تعداد زیادی اسکرین شات و کد نمونه برای خوانندگانی که می توانند دنبال کنند و از آنها بیاموزند. هر موضوع به صورت متوالی توضیح داده می شود و در متن قرار می گیرد تا خوانندگان بتوانند درک بهتری از هر مرحله در فرآیند ایجاد یک بازی کاملاً کاربردی داشته باشند.
Learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and Blender, the graphics software that gives life to your ideas
About This Book
- Learn the fundamentals of two powerful tools and put the concepts into practice
- Find out how to designand buildall the core elements required for a great game – from characters to environments, to props―
- Learn how to integrate Artificial Intelligence (AI) into your game for sophisticated and engaging gameplay
Who This Book Is For
This book has been created for anyone who wants to learn how to develop their own game using Blender and Unity, both of which are freely available, yet very popular and powerful, tools. Not only will you be able to master the tools, but you will also learn the entire process of creating a game from the ground up.
What You Will Learn
- Design and create a game concept that will determine how your game will look and how it will be played
- Construct 3D models of your game characters and create animations for them before importing them into the game
- Build the game environment from scratch by constructing the terrain and props, and eventually put it all together to form a scene
- Import and integrate game assets created in Blender into Unity―for example, setting up textures, materials, animation states, and prefabs
- Develop game structures including a game flow, user interface diagram, game logic, and a state machine
- Make the game characters move around and perform certain actions either through player inputs or fully controlled by artificial intelligence
- Create particles and visual effects to enhance the overall visual aesthetic
- Deploy the game for various types of platforms
In Detail
In the wake of the indie game development scene, game development tools are no longer luxury items costing up to millions of dollars but are now affordable by smaller teams or even individual developers. Among these cutting-edge applications, Blender and Unity stand out from the crowd as a powerful combination that allows small-to-no budget indie developers or hobbyists alike to develop games that they have always dreamt of creating.
Starting from the beginning, this book will cover designing the game concept, constructing the gameplay, creating the characters and environment, implementing game logic and basic artificial intelligence, and finally deploying the game for others to play. By sequentially working through the steps in each chapter, you will quickly master the skills required to develop your dream game from scratch.
Style and approach
A step-by-step approach with tons of screenshots and sample code for readers to follow and learn from. Each topic is explained sequentially and placed in context so that readers can get a better understanding of every step in the process of creating a fully functional game.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.