برنامه نويسي

ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX

Building a 3D Game with LibGDX

دانلود کتاب Building a 3D Game with LibGDX (به فارسی: ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX) نوشته شده توسط «Sebastian Di Giuseppe – Andreas Kruhlmann – Elmar Van Rijnswou»


اطلاعات کتاب ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Sebastian Di Giuseppe – Andreas Kruhlmann – Elmar Van Rijnswou

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 227

حجم فایل: 36.55 مگابایت

کد کتاب: 1785288415 , 9781785288418

توضیحات کتاب ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX

LibGDX یک چارچوب توسعه بازی مبتنی بر جاوا و منبع باز بسیار محبوب است که برای نیازهای توسعه بازی های چند پلتفرمی ساخته شده است. این کتاب به خوانندگان آموزش می دهد که چگونه چارچوب LibGDX از API رندر سه بعدی خود با پوشش OpenGL، در ترکیب با Bullet Physics، 3D Particles و Shaders برای توسعه و استقرار یک برنامه بازی در پلتفرم های مختلف استفاده می کند.

شما با محیط اولیه Intellij، گردش کار شروع کرده و یک پروژه LibGDX با APIهای لازم برای توسعه سه بعدی راه اندازی خواهید کرد. سپس ویژگی‌های اصلی API رندر سه‌بعدی LibGDX را مرور می‌کنید و در مورد دوربین مورد استفاده برای سه بعدی صحبت می‌کنید.

گام بعدی ما این است که همه چیز را برای ساختن یک بازی سه بعدی اولیه با Shapes، از جمله مکانیک های اولیه گیم پلی و رابط کاربری اولیه، کنار هم قرار دهیم. در ادامه به مدل سازی، ریگینگ و انیمیشن در Blender خواهید پرداخت. سپس در مورد اصلاح مکانیک، پیاده‌سازی ورودی‌های جدید، پیاده‌سازی مدل‌های سه بعدی دشمن، مکانیک، و متعادل‌سازی گیم‌پلی صحبت خواهیم کرد.

قسمت بعدی این عنوان به شما در مدیریت منابع ثانویه مانند صدا، موسیقی و اضافه کردن ذرات سه بعدی به بازی کمک می کند تا بازی را واقعی تر کنید. شما در نهایت برنامه را روی پلتفرم های مختلف آزمایش و استقرار خواهید داد و آماده شروع به توسعه عناوین خود آنگونه که می خواهید خواهید بود!


LibGDX is a hugely popular open source, cross-platform, Java-based game development framework built for the demands of cross-platform game development. This book will teach readers how the LibGDX framework uses its 3D rendering API with the OpenGL wrapper, in combination with Bullet Physics, 3D Particles, and Shaders to develop and deploy a game application to different platforms

You will start off with the basic Intellij environment, workflow and set up a LibGDX project with necessary APIs for 3D development. You will then go through LibGDX’s 3D rendering API main features and talk about the camera used for 3D.

Our next step is to put everything together to build a basic 3D game with Shapes, including basic gameplay mechanics and basic UI. Next you will go through modeling, rigging, and animation in Blender. We will then talk about refining mechanics, new input implementations, implementing enemy 3D models, mechanics, and gameplay balancing.

The later part of this title will help you to manage secondary resources like audio, music and add 3D particles in the game to make the game more realistic. You will finally test and deploy the app on a multitude of different platforms, ready to start developing your own titles how you want!

دانلود کتاب «ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید