دانلود کتاب Building a 3D Game with LibGDX (به فارسی: ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX) نوشته شده توسط «Di Giuseppe – Sebastian – Kruhlmann – Andreas – van Rijnswou – Elmar»
اطلاعات کتاب ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Di Giuseppe – Sebastian – Kruhlmann – Andreas – van Rijnswou – Elmar
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
حجم فایل: 3.91 مگابایت
توضیحات کتاب ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX
LibGDX یک چارچوب توسعه بازی مبتنی بر جاوا و منبع باز بسیار محبوب است که برای نیازهای توسعه بازی های چند پلتفرمی ساخته شده است. این کتاب به خوانندگان آموزش می دهد که چگونه چارچوب LibGDX از API رندر سه بعدی خود با پوشش OpenGL، در ترکیب با Bullet Physics، 3D Particles و Shaders برای توسعه و استقرار یک برنامه بازی در پلتفرم های مختلف استفاده می کند.
شما با محیط اولیه Intellij، گردش کار شروع کرده و یک پروژه LibGDX با APIهای لازم برای توسعه سه بعدی راه اندازی خواهید کرد. سپس ویژگی های اصلی API رندر سه بعدی LibGDX را مرور می کنید و در مورد دوربین مورد استفاده برای سه بعدی صحبت می کنید. به دنبال آن، یک بازی سه بعدی اولیه با Shapes، از جمله مکانیک های گیم پلی پایه و رابط کاربری پایه، خواهید ساخت. در مرحله بعد به سراغ مدل سازی، ریگینگ و انیمیشن سازی در بلندر خواهید رفت. سپس کتاب در مورد اصلاح مکانیک، پیادهسازی ورودی جدید، پیادهسازی مدلهای سهبعدی دشمن، مکانیک و متعادلسازی گیمپلی صحبت خواهد کرد. قسمت بعدی کتاب به شما کمک می کند تا منابع ثانویه مانند صدا، موسیقی را مدیریت کنید و ذرات سه بعدی را در بازی اضافه کنید تا بازی واقعی تر شود. در نهایت برنامه را روی پلتفرم های مختلف آزمایش و اجرا خواهید کرد.
You will start off with the basic Intellij environment, workflow and set up a LibGDX project with necessary APIs for 3D development. You will then go through LibGDX’s 3D rendering API main features and talk about the camera used for 3D. Followed by which you will build a basic 3D game with Shapes, including Basic gameplay mechanics and Basic UI. Next you will go through Modeling, Rigging, and Animation in Blender. The book will then talk about refining mechanics, new input implementations, implementing Enemy 3D models, mechanics, and gameplay balancing. The later part of the book will help you to manage secondary resources like audio, music and add 3D particles in the game to make the game more realistic. You will finally test and deploy the app on different platforms.
دانلود کتاب «ساخت یک بازی سه بعدی با LibGDX»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.