کامپیوترها

ساخت موتور فیزیک بازی دو بعدی با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت

Building a 2D Game Physics Engine Using HTML5 and JavaScript

دانلود کتاب Building a 2D Game Physics Engine Using HTML5 and JavaScript (به فارسی: ساخت موتور فیزیک بازی دو بعدی با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت) نوشته شده توسط «Tanaya – Michael – Chen – Hua Ming – Pavleas – Jebediah – Sung – Kelvin»


اطلاعات کتاب ساخت موتور فیزیک بازی دو بعدی با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Tanaya – Michael – Chen – Hua Ming – Pavleas – Jebediah – Sung – Kelvin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 116 / 129

حجم فایل: 2.41 مگابایت

کد کتاب: 148422583X , 9781484225837

نوبت چاپ: 1st ed

توضیحات کتاب ساخت موتور فیزیک بازی دو بعدی با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت

سیستم شبیه سازی موتور بازی مبتنی بر فیزیک دو بعدی خود را برای پویایی بدن سفت و سخت بسازید. از ابتدا، در این کتاب به فناوری های پیاده سازی، HTML5 و جاوا اسکریپت می پردازید. یک کتابخانه ساده و در عین حال کامل برای پشتیبانی از ریاضیات بنیادی جمع آوری کنید. رفتارهای اساسی بدن سفت و سخت را تعریف کنید. تشخیص و رفع برخوردهای سخت بدن؛ و پاسخ‌های برخورد پس از برخورد را شبیه‌سازی کنید.
به این ترتیب، در پایان ساخت موتور فیزیک بازی دوبعدی، درک عمیقی از مفاهیم و رویدادهای خاص، جزئیات پیاده‌سازی خواهید داشت. و کد منبع واقعی یک موتور بازی فیزیک که برای ساختن بازی‌های دو بعدی یا الگوهایی برای هر بازی دو بعدی که می‌توانید ایجاد کنید مناسب است و می‌توان آن را در اینترنت از طریق مرورگرهای وب محبوب بازی کرد.

یاد خواهید گرفت

درکی از فیزیک موتور بازی های دو بعدی و نحوه استفاده از آن در بازی های خود به دست آورید

رفتارهای اساسی اجسام صلب را شرح دهید
تشخیص برخورد بین صلب اجسام

تحلیل تفاسیر پس از برخورد با بدن صلب

مدلسازی و اجرای پاسخهای ضربه ای بدن صلب

این کتاب برای چه کسی است
علاقه‌مندان به بازی، سرگرمی‌ها، و هر کسی که علاقه‌مند به ساخت موتورهای بازی فیزیک دو بعدی خود است، اما مطمئن نیست که چگونه شروع کند.


Build your very own 2D physics-based game engine simulation system for rigid body dynamics. Beginning from scratch, in this book you will cover the implementation technologies, HTML5 and JavaScript; assemble a simple and yet complete fundamental mathematics support library; define basic rigid body behaviors; detect and resolve rigid body collisions; and simulate collision responses after the collisions.
In this way, by the end ofBuilding a 2D Game Physics Engine, you will have an in‐depth understanding of the specific concepts and events, implementation details, and actual source code of a physics game engine that is suitable for building 2D games or templates for any 2D games you can create and can be played across the Internet via popular web‐browsers.

What You’ll Learn

Gain an understanding of 2D game engine physics and how to utilize it in your own games

Describe the basic behaviors of rigid bodies
Detect collisions between rigid bodies

Resolve interpretations after rigid body collisions

Model and implement rigid body impulse responses

Who This Book Is For
Game enthusiasts, hobbyists, and anyone who is interested in building their own 2D physics game engines but is unsure of how to begin.

دانلود کتاب «ساخت موتور فیزیک بازی دو بعدی با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید