بازاریابی: تبلیغات

در 30 روز یک برند بسازید

Build a Brand in 30 Days

دانلود کتاب Build a Brand in 30 Days (به فارسی: در 30 روز یک برند بسازید) نوشته شده توسط «Simon Middleton»


اطلاعات کتاب در 30 روز یک برند بسازید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Capstone

نویسنده: Simon Middleton

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 358 / 360

حجم فایل: 1.47 مگابایت

کد کتاب: 1907312420 , 9781907312427

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب در 30 روز یک برند بسازید

برای ایجاد یک برند جلب توجه نیازی به مدرک بازاریابی یا آموزش فشرده ندارید. شما فقط به این کتاب نیاز دارید – و 30 روز. سایمون میدلتون به شما نشان می‌دهد که چگونه با دنبال کردن 30 تمرین واضح، تنها در 30 روز، برند خود را به طور عمیق و مؤثر ایجاد، مدیریت و ارتباط برقرار کنید. نحوه کار شما در این کتاب به شما بستگی دارد، نتیجه یکسان خواهد بود: یک نام تجاری معتبر، متقاعد کننده و بسیار متمایز که مشتریان و طرفداران را جذب و جذب خواهد کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: ارزش ها و جایگاه برند خود را ایجاد کنید نام بسیار مهم را به درستی دریافت کنید. وقتی مشکلی پیش می‌آید برندسازی مربوط به لوگوهای بد بو و تبلیغات گران قیمت نیست. برند شما همان معنایی است که شرکت شما برای جهان دارد. دریافت درست این معنا مهمترین کاری است که می توانید در تجارت انجام دهید. سایمون میدلتون، پرشور و متقاعد کننده، غریزه ای طبیعی برای کشف واو دارد! عامل در هر نام تجاری. Dawn Gibbins MBE، Veuve Clicquot زن کسب و کار سال و ستاره سریال The Secret Millionaire کانال 4


You don’t need a marketing degree or intensive training to build an attention-grabbing brand; you just need this book – and 30 days. Simon Middleton shows you how to create, manage and communicate your brand profoundly and effectively, in just 30 days, by following 30 clear exercises. How you work through the book is up to you, the result will be the same: an authentic, compelling, and highly distinctive brand that will attract and engage customers and fans. You will learn how to: Establish your brand values and positioning Get the all-important name right Bring your brand to life Turn your customers into your advocates Manage your PR and use your marketing budget wisely Inspire your staff to live the brand too Deal with problems when something goes wrong Branding isn’t about funky logos and expensive advertising. Your brand is what your company means to the world. Getting that meaning right is the most important thing you can do in business. ‘Passionate and persuasive, Simon Middleton has a natural instinct for uncovering the Wow! factor in every brand.’ Dawn Gibbins MBE, Veuve Clicquot Business Woman of the Year and Star of Channel 4’s The Secret Millionaire

دانلود کتاب «در 30 روز یک برند بسازید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید