روانشناسی

خرید آجر و ملات در قرن بیست و یکم

Brick & Mortar Shopping in the 21st Century

دانلود کتاب Brick & Mortar Shopping in the 21st Century (به فارسی: خرید آجر و ملات در قرن بیست و یکم) نوشته شده توسط «Tina Lowrey»


اطلاعات کتاب خرید آجر و ملات در قرن بیست و یکم

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Psychology Press

نویسنده: Tina Lowrey

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 332

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 9780805863642 , 0805863648

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خرید آجر و ملات در قرن بیست و یکم

این کتاب چگونگی عملکرد خرده‌فروشی سنتی را در محیط رقابتی جدید بازار ترکیبی e-tailing و آجر و ملات بررسی می‌کند. این جلد با گردآوری تحقیقات پیشرفته یک گروه جهانی از متخصصان در زمینه رفتار مصرف‌کننده، به سؤالاتی از این قبیل می‌پردازد: کدام نظریه‌های روان‌شناختی می‌توانند بینش‌هایی را در مورد اینکه چرا بسیاری از مصرف‌کنندگان هنوز به محیط‌های خرید سنتی هجوم می‌آورند، ارائه دهد؟ چه عوامل موقعیتی خرید «فیزیکی» را ترویج یا مهار می کنند؟ کدام روش‌ها به بهترین وجه تعدیل‌کننده‌ها و واسطه‌های رفتارهای خرید مختلف را جذب می‌کنند؟

این جلد، زمینه روان‌شناسی مصرف‌کننده را با پوشش بحث خرده‌فروشی الکترونیکی در مقابل سنتی از دیدگاه قرن بیست و یکم، ارتقا می‌دهد. موضوعات عبارتند از:

  • خرده فروشی تجربی
  • اثرات خلقی و شناختی در حین خرید
  • یافته های جدید مرتبط با استراتژی خرده فروشی
  • نوآوری های روش شناختی برای مطالعه خرید
  • متغیرهای هویت اجتماعی که بر خرید تاثیر می گذارند
  • تأثیر شخص ثالث بر تصمیمات خرید
  • هم افزایی بین خرده فروشان آجر و ملات و همتایان الکترونیکی آنها.

این جلد هم برای متخصصان بازاریابی و هم برای دانشجویان فارغ التحصیل در زمینه های تبلیغات، خرده فروشی، رفتار مصرف کننده، ارتباطات بازاریابی و روانشناسی جالب خواهد بود.


This book explores how traditional retailing operates in the new competitive environment of a combined e-tailing and brick and mortar marketplace. In drawing together the cutting-edge research of a global group of experts in the field of consumer behavior, this volume addresses questions such as: which psychological theories can provide insights into why so many consumers still flock to traditional shopping environments? What situational factors promote or inhibit ‘physical’ shopping? Which methodologies best capture moderators and mediators of various shopping behaviors?

This volume advances the field of consumer psychology by covering the e-tail vs. traditional retail discussion from a 21st Century perspective. Topics include:

  • experiential retail
  • mood and cognition effects during shopping
  • new findings relevant to retail strategy
  • methodological innovations for studying shopping
  • social identity variables that impact shopping
  • third party influences on shopping decisions
  • synergies between brick and mortar retailers and their electronic counterparts.

This volume will be of interest to both marketing professionals and graduate students in the areas of advertising, retailing, consumer behavior, marketing communications and psychology.

دانلود کتاب «خرید آجر و ملات در قرن بیست و یکم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.