دانلود کتاب Brands and Gaming: The Computer Gaming Phenomenon and the Impact of Brands on Gaming (به فارسی: برندها و بازی: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر مارک ها بر بازی) نوشته شده توسط «David Nichols – Tom Farrand – Tom Rowley – Matt Avery»
اطلاعات کتاب برندها و بازی: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر مارک ها بر بازی
موضوع اصلی: دارو
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: David Nichols – Tom Farrand – Tom Rowley – Matt Avery
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 177
حجم فایل: 1.63 مگابایت
کد کتاب: 1403998973 , 9781403998972
توضیحات کتاب برندها و بازی: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر مارک ها بر بازی
صنعت بازی های رایانه ای بزرگتر از صنایع فیلم و موسیقی است و سریعتر از هر دوی آنها در کنار هم رشد می کند. این صنعت نیز به سرعت در حال تغییر است. یک گیمر معمولی رایانه ای در اواسط دهه 20 زندگی خود است و گیمرهای زن یکی از بخش های بازار را تشکیل می دهند که سریعتر در حال رشد است. تحولات جدید در جامعه پذیری و تعامل نیز صنعت را متحول می کند. این اولین مطالعه عمده در مورد برندها و بازی است و فرصت های بزرگی را برای توسعه برند نشان می دهد
دانلود کتاب «برندها و بازی: پدیده بازی های رایانه ای و تأثیر مارک ها بر بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.