دانلود کتاب Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations (به فارسی: روانشناسی برند: ادراکات مصرف کننده، شهرت شرکت) نوشته شده توسط «Jonathan Gabay»
اطلاعات کتاب روانشناسی برند: ادراکات مصرف کننده، شهرت شرکت
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Jonathan Gabay
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 440
حجم فایل: 5.59 مگابایت
کد کتاب: 0749471735 , 9780749471736
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب روانشناسی برند: ادراکات مصرف کننده، شهرت شرکت
چرا به برخی برندها بیشتر از دیگران اعتماد داریم؟ یکپارچگی چقدر برای بقای یک برند مهم است؟ چگونه می توان اعتماد به برند را در طول یک بحران بازسازی کرد؟ روانشناسی برند با استفاده از بینشهای جدید و کلاسیک روانشناسی اجتماعی، روانشناسی شناختی و علوم اعصاب، فرآیندهای پنهانی را که در پس چرا برندهای خاص وفاداری، اعتماد و – مهمتر از همه – درآمد قابل تصرف ما را به دست میآورند، آشکار میکند.
جاناتان گابای، مرجع مدیریت شهرت، خوانندگان را به گشت و گذار در برندهای شرکتی، سیاسی، و شخصی می برد که درک روانشناسی مصرف کننده باعث ایجاد یا شکست آنها شده است. مناسب برای متخصصان بازاریابی، برندسازی و روابط عمومی، متخصصان مدیریت شهرت و دانشآموزان، Brand Psychology از قوانین سیگار الکترونیکی، فناوری شناسه اثر انگشت آیفون 5S، دوچرخههای مارک Barclays و المپیک 2012 لندن، مایلی سایرس و خدمات بهداشت ملی بریتانیا مثالهایی میگیرد. داده های بزرگ برای نشان دادن نحوه ساخت یک نام تجاری معنادار که در بین عموم طنین انداز شود.
Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political, and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them. Suitable for marketing, branding and PR professionals, reputation management specialists and students, Brand Psychology takes examples from e-cigarette legislation, the iPhone 5S’s fingerprint ID technology, Barclays’ branded bikes and the London 2012 Olympics, Miley Cyrus and the UK National Health Service’s big data to reveal how to build a meaningful brand that resonates with the public.
دانلود کتاب «روانشناسی برند: ادراکات مصرف کننده، شهرت شرکت»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.