تاریخ

برند لوتر

Brand Luther

دانلود کتاب Brand Luther (به فارسی: برند لوتر) نوشته شده توسط «Andrew Pettegree»


اطلاعات کتاب برند لوتر

موضوع اصلی: تاریخ – تاریخ جهان

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Penguin Books

نویسنده: Andrew Pettegree

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 400

حجم فایل: 28.85 مگابایت

کد کتاب: 0399563237 , 9780399563232

نوبت چاپ: Reprint

توضیحات کتاب برند لوتر

نگاهی انقلابی به مارتین لوتر، اصلاحات، و تولد نشر، در آستانه پانصدمین سالگرد اصلاحات.
 
هنگامی که مارتین لوتر «تزهای» خود را در درب کلیسای ویتنبرگ در سال 1517، در اعتراض به اعمال فاسد، او تقریبا ناشناخته بود. در عرض چند ماه، ایده های او در سراسر آلمان و سپس در سراسر اروپا گسترش یافت. در عرض چند سال، نویسنده آنها نه تنها مشهور، بلکه بدنام بود، و مسئول کاتالیزور موج خشونت آمیز اصلاحات مذهبی بود که به اصلاحات پروتستانی معروف شد و اروپا را در دهه ها جنگ خونین فرا گرفت.
 
لوتر از عصر با چاپخانه، و مسیر شکوه هیچ کدام برای ناظران معمولی آن زمان آشکار نبود. چاپ یک تجارت پرخطر بوده و هست—سوالات این بود که چگونه قبل از مسابقه بدانیم چه مقدار چاپ کنیم و چگونه به آنجا برسیم. پتگر هدایای بزرگ لوتر را نه صرفاً به عنوان یک الهی دان، بلکه به عنوان یک ارتباط دهنده، در واقع به عنوان اولین چهره رسانه جمعی جهان، اولین برند آن به تصویر می کشد. او قدرت چاپ جزوه‌هایی را که به زبان آلمانی محاوره‌ای مردم عادی نوشته شده بود، برای پیروزی در نبرد ایده‌ها تشخیص داد. از قضا لوتر شریکی به شکل هنرمند و تاجر لوکاس کراناخ داشت که همراه با چاپخانه‌های ویتنبرگ ظاهر متمایز جزوه‌های لوتر را خلق کردند. لوتر و کراناچ با هم محصولی را ایجاد کردند که مانند آتش سوزی گسترده شد – هم فوق العاده موفق بود و هم به طور گسترده تقلید شد. به زودی آلمان غرق در کولاک جزوه ها شد که ویتنبرگ در قلب آن قرار داشت. خود اصلاحات برای بیش از صد سال شعله ور خواهد شد.
 
با انتشار پیش از پانصدمین سالگرد اصلاحات، برند لوتر تاریخ دین، چاپ و سرمایه داری را در هم می آمیزد— بازار واقعی ایده‌ها – در یک داستان جذاب، انقلابی در درک ما از یکی از چهره‌ها و دوره‌های مهم در تاریخ بشریت ایجاد می‌کند.

از نسخه گالینگور.


A revolutionary look at Martin Luther, the Reformation, and the birth of publishing, on the eve of the Reformation’s 500th anniversary
 
When Martin Luther posted his “theses” on the door of the Wittenberg church in 1517, protesting corrupt practices, he was virtually unknown. Within months, his ideas spread across Germany, then all of Europe; within years, their author was not just famous, but infamous, responsible for catalyzing the violent wave of religious reform that would come to be known as the Protestant Reformation and engulfing Europe in decades of bloody war.
 
Luther came of age with the printing press, and the path to glory of neither one was obvious to the casual observer of the time. Printing was, and is, a risky business—the questions were how to know how much to print and how to get there before the competition. Pettegree illustrates Luther’s great gifts not simply as a theologian, but as a communicator, indeed, as the world’s first mass-media figure, its first brand. He recognized in printing the power of pamphlets, written in the colloquial German of everyday people, to win the battle of ideas.
 
But that wasn’t enough—not just words, but the medium itself was the message. Fatefully, Luther had a partner in the form of artist and businessman Lucas Cranach, who together with Wittenberg’s printers created the distinctive look of Luther’s pamphlets. Together, Luther and Cranach created a product that spread like wildfire—it was both incredibly successful and widely imitated. Soon Germany was overwhelmed by a blizzard of pamphlets, with Wittenberg at its heart; the Reformation itself would blaze on for more than a hundred years.
 
Publishing in advance of the Reformation’s 500th anniversary, Brand Luther fuses the history of religion, of printing, and of capitalism—the literal marketplace of ideas—into one enthralling story, revolutionizing our understanding of one of the pivotal figures and eras in human history.

From the Hardcover edition.

دانلود کتاب «برند لوتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید