دانلود کتاب Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time (به فارسی: شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران) نوشته شده توسط «Matt Haig»
اطلاعات کتاب شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Matt Haig
زبان: english
فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
حجم فایل: 461 کیلوبایت
کد کتاب: 074946299X , 9780749462994
نوبت چاپ: 2nd
توضیحات کتاب شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران
کوکاکولا، مک دونالد، آی بی ام، مایکروسافت و ویرجین چه اشتراکاتی دارند؟ همه آنها غول های جهانی هستند، اما چیزی که کمتر به خاطر آن شناخته شده اند، محصولات مارکی است که آنها به بازار عرضه کرده اند که بمباران شده اند — به شکلی دیدنی و با هزینه های گزاف. در این نسخه به روز شده کتاب مت هیگ، ما داستان داخلی 100 اشتباه بزرگ برند را ارائه می دهیم. هیگ مارک هایی را توصیف می کند که با کمک کمپین های تبلیغاتی چند میلیون دلاری راه اندازی شده اند تا بدون هیچ اثری غرق شوند. از اشتباهات برند مرتکب شده توسط؟ شرکتهای موفق بلو تراشه به بمبهای کمتر شناخته شده اما خندهدار، او توضیح میدهد که در هر مورد چه اشتباهی رخ داده است و یک چک لیست ارزشمند از درسهای آموخته شده ارائه میدهد. گشت و گذار در سالن شکست مت هیگ خوانندگان را از خطرات احتمالی آگاه می کند و؟ نحوه تضمین زندگی طولانی و سالم برای یک برند را شرح دهد.
دانلود کتاب «شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.