بازاریابی: تبلیغات

شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران

Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time

دانلود کتاب Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time (به فارسی: شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران) نوشته شده توسط «Matt Haig»


اطلاعات کتاب شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Matt Haig

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

حجم فایل: 461 کیلوبایت

کد کتاب: 074946299X , 9780749462994

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران

کوکاکولا، مک دونالد، آی بی ام، مایکروسافت و ویرجین چه اشتراکاتی دارند؟ همه آنها غول های جهانی هستند، اما چیزی که کمتر به خاطر آن شناخته شده اند، محصولات مارکی است که آنها به بازار عرضه کرده اند که بمباران شده اند — به شکلی دیدنی و با هزینه های گزاف. در این نسخه به روز شده کتاب مت هیگ، ما داستان داخلی 100 اشتباه بزرگ برند را ارائه می دهیم. هیگ مارک هایی را توصیف می کند که با کمک کمپین های تبلیغاتی چند میلیون دلاری راه اندازی شده اند تا بدون هیچ اثری غرق شوند. از اشتباهات برند مرتکب شده توسط؟ شرکت‌های موفق بلو تراشه به بمب‌های کمتر شناخته شده اما خنده‌دار، او توضیح می‌دهد که در هر مورد چه اشتباهی رخ داده است و یک چک لیست ارزشمند از درس‌های آموخته شده ارائه می‌دهد. گشت و گذار در سالن شکست مت هیگ خوانندگان را از خطرات احتمالی آگاه می کند و؟ نحوه تضمین زندگی طولانی و سالم برای یک برند را شرح دهد.


What do Coca-Cola, McDonald’s, IBM, Microsoft, and Virgin have in common??  They are all global giants, but what they are less recognized for are the branded products they’ve launched that have bombed — spectacularly and at great cost.Brand Failures takes a look at how such disasters occur.?  In this updated edition of Matt Haig’s book, we’re given the inside story of 100 major brand blunders.?  Haig describes the brands that have launched with the help of multi-million dollar advertising campaigns only to sink without a trace.?  From brand mistakes made by? successful blue-chip companies to lesser-known but hilarious bomb-shells, he explains what went wrong in every case and provides a valuable checklist of lessons learned.?  A tour of Matt Haig’s hall of failure will alert readers to potential dangers and? describe how to ensure a long, healthy life for a brand.

دانلود کتاب «شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید