دانلود کتاب Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time (به فارسی: شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران) نوشته شده توسط «Matt Haig»
اطلاعات کتاب شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Matt Haig
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 320
حجم فایل: 965 کیلوبایت
کد کتاب: 0749454636 , 9780749454630
توضیحات کتاب شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران
کتاب های غیرداستانی هرگز بی فایده نیستند. تنها تفاوت در بهره وری آن این است که چه مقدار اطلاعات می توانید جمع آوری کنید، چه نحوه انجام دادن یا عدم انجام آن. و در این کتاب، چیزهای زیادی برای جمع آوری وجود دارد، با این حال، بخش هایی نیز وجود دارد که نشانه های خود را از دست می دهند.
«شکستهای برندسازی» درباره شکستها در کسبوکار است که مطالعه آن برای تکرار نشدن تاریخ همیشه عالی است. هر یک از 100 مورد به یک شکست تجاری (کلاسیک، ایده، توسعه، روابط عمومی، فرهنگی، مردم، تغییر نام تجاری، برندهای خسته و شکست های الکترونیکی) داستان خود نگاه می کند و دلیل شکست است. هر نتیجه گیری عمدتاً منطقی است، حتی با کمک کمی. در واقع، موردی پیش نمی آید که نویسنده استناد نکند یا از توضیحات نویسنده دیگری استفاده نکند. کتاب راهنمای کلاسیک بازار «22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی» و نویسندگان جک تروت و آل ریس به طور عمده به آن اشاره شده است. با این حال، نقطه ای وجود دارد که به این منابع آنقدر استناد می شود که شما با تعجب مواجه می شوید، “چرا فقط کتاب آنها را نمی خرید؟” با این حال، کتابی که تمام این شکستها را در یک مکان بررسی میکند، خود را از دیگران متمایز میکند، علاوه بر این، توصیههای خوبی نیز از آن به دست میآید. خود نویسنده حتی هر چند وقت یک بار توصیه های عالی را اضافه می کند.
همچنین به خاطر داشته باشید که نویسنده بریتانیایی است، بنابراین چند شرکت وجود دارند که از حوضچه عبور نکرده اند یا فقط محلی هستند. برای مثال، یک کلوپ شبانه در لندن و چند شرکت انگلیسی دیگر وجود دارد. بنابراین، کمی مانع فرهنگی در درک چند شرکت وجود دارد. همچنین در دستور زبان انگلیسی نوشته شده است، بنابراین درصد “درصد” نوشته می شود و املای کلمات کمی متفاوت خواهد بود. اما واژگان بسیار قابل درک است.
در حالی که کتابهایی مانند «۲۲ قانون تغییرناپذیر بازاریابی» اصولاً به اصول بازاریابی میپردازند و تنها شرکتهای خاصی را به عنوان نمونههایی برای کمک به آموزششان معرفی میکنند، «شکستهای برندسازی» عمیقاً به دلیل شکست این پرونده میپردازد. اگرچه کتاب می توانست بهتر باشد، اما هنوز هم بسیار آموزنده است و حداقل ارزش یک سفر به کتابخانه را دارد.
“Branding Failures” is about failures in business, which is always great to study, as to not to repeat history. Each of the 100 cases looks at a business failure (classic, idea, extension, PR, cultural, people, rebranding, tired brands, and E-Failures) its story, and it’s reason for failure. Each conclusion is mostly logical, even with a little help. In fact, not a case goes by where the author does not cite, or use another’s writers explanation. Chiefly mentioned is the classic market manuel “The 22 Immutable Laws of Marketing,” and authors Jack Trout and Al Ries. However, there’s a point where these sources are cited so often, you’re left wondering, ‘why not just buy their book?’ However, a book examining all these failures in one place differentiates itself from others, in addition to the great advice is gleaned from it. The author himself even adds some great advice every once in a while.
Also keep in mind that the author is of the UK, so there are a few companies that haven’t crossed the pond, or are just local. For example, there’s a London nightclub, and a few other British companies. So, there is a bit of a cultural barrier in understanding a few of the companies. It’s also written in British grammar, so percent is written “per cent,” and words will be spelled a bit differently. But the vocabulary is pretty comprehensible.
While books like “22 Immutable Laws of Marketing” primarily go into the principles of marketing, and only bring specific companies up as examples in aid to their teaching, “Branding Failures” goes in depth into why the case failed. While the book could have been better, it’s still very informative, and it’s at least worth a trip to the library.
دانلود کتاب «شکست های برند: حقیقت در مورد 100 اشتباه بزرگ برندسازی در تمام دوران»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.