بازارها

استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم

Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant

دانلود کتاب Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant (به فارسی: استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم) نوشته شده توسط «W. Chan Kim – Renée A. Mauborgne»


اطلاعات کتاب استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – بازارها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Review Press

نویسنده: W. Chan Kim – Renée A. Mauborgne

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 473

حجم فایل: 3.20 مگابایت

کد کتاب: 1625274491 , 9781625274496

نوبت چاپ: Expanded

توضیحات کتاب استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم

پدیده جهانی که 3.5 میلیون نسخه فروخته است، به رکوردشکنی 43 زبان منتشر شده است و در پنج قاره پرفروش است — اکنون با محتوای جدید به روز شده و گسترش یافته است. این پرفروش جهانی، مورد استقبال سازمان ها و سازمان ها قرار گرفته است. صنایع در سراسر جهان، هر آنچه را که فکر می کردید در مورد الزامات موفقیت استراتژیک می دانید به چالش می کشد. استراتژی اقیانوس آبی که اکنون با محتوای جدید نویسندگان به‌روزرسانی شده است، استدلال می‌کند که رقابت بی‌نظیر نتیجه‌ای جز اقیانوس قرمز خونین رقبای دارد که بر سر یک استخر سود رو به کاهش می‌جنگند. بر اساس مطالعه 150 حرکت استراتژیک (که بیش از 100 سال در 30 صنعت را در بر می گیرد)، نویسندگان استدلال می کنند که موفقیت پایدار از نبرد با رقبا حاصل نمی شود، بلکه از ایجاد “اقیانوس های آبی” حاصل می شود – فضاهای بازار جدید استفاده نشده برای رشد.

br>استراتژی اقیانوس آبی یک رویکرد سیستماتیک برای بی‌ربط کردن رقابت ارائه می‌کند و اصول و ابزارهایی را که هر سازمانی می‌تواند برای ایجاد و تصرف اقیانوس‌های آبی خود استفاده کند، ترسیم می‌کند. این نسخه توسعه یافته شامل موارد زیر است:

• مقدمه جدیدی از نویسندگان: راهنما! اقیانوس من قرمز می‌شود
• به‌روزرسانی‌هایی در مورد همه موارد و نمونه‌های کتاب، که داستان‌های آن‌ها را به زمان حال می‌آورد
• دو فصل جدید و فصل سوم توسعه‌یافته – تراز، تجدید، و تله‌های اقیانوس سرخ – که به فوری ترین سوالاتی که خوانندگان در 10 سال گذشته پرسیده اند پاسخ دهید

این کتاب پرفروش، اثری شاخص که تفکر سنتی درباره استراتژی را تغییر می دهد، مسیر جدید و جسورانه ای را برای پیروزی در آینده ترسیم می کند. این را راهنمای خود برای ایجاد فضای بازار بی‌رقیب و بی‌ربط کردن رقابت در نظر بگیرید.


The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continents—now updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Now updated with fresh content from the authors, Blue Ocean Strategy argues that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors but from creating “blue oceans”—untapped new market spaces ripe for growth.

Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes:

• A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red
• Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time
• Two new chapters and an expanded third one—Alignment, Renewal, and Red Ocean Traps—that address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years

A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market space—and making the competition irrelevant.

دانلود کتاب «استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید