دانلود کتاب Blender 3D: Characters, Machines, and Scenes for Artists (به فارسی: Blender 3D: شخصیت ها، ماشین ها و صحنه ها برای هنرمندان) نوشته شده توسط «Enrico Valenza – Christopher Kuhn – Romain Caudron – Pierre-Armand Nicq»
اطلاعات کتاب Blender 3D: شخصیت ها، ماشین ها و صحنه ها برای هنرمندان
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Enrico Valenza – Christopher Kuhn – Romain Caudron – Pierre-Armand Nicq
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 1257 / 1254
حجم فایل: 119.08 مگابایت
کد کتاب: 1787129667 , 9781787129665
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Blender 3D: شخصیت ها، ماشین ها و صحنه ها برای هنرمندان
Blender 3D یکی از بهترین نرم افزارهای انیمیشن سه بعدی موجود است. همانطور که نرم افزار Blender قدرتمندتر و محبوب تر می شود، تقاضا برای ارتقای مهارت های مدل سازی شما به سطح بعدی افزایش می یابد.
این مسیر یادگیری به سه ماژول تقسیم شده است که شما را به این سفر باورنکردنی ساخت بازی می برد.
اولین ماژول شما را به سفری می برد تا روند کاری را که معمولاً برای ایجاد کاراکترها استفاده می شود، از مدل سازی تا مراحل رندر، با استفاده از ابزارهای آخرین نسخه رسمی Blender به طور انحصاری درک کنید. شما مدلها و کاراکترهای سه بعدی با کیفیت تولید را سریع و کارآمد میسازید، که آماده افزودن به ویژگی یا بازی متحرک خودتان خواهند بود.
ماژول دوم به شما کمک میکند تا یک مجموعه مهارت جامع ایجاد کنید که شامل آن میشود. جنبه های کلیدی مدل سازی مکانیکی شما انواع مختلفی از پروژه ها از جمله تپانچه، فضاپیما، ربات و مسابقه را ایجاد خواهید کرد. در پایان این ماژول، شما بر یک گردش کاری مسلط خواهید شد که می توانید آن را برای خلاقیت های خود اعمال کنید.
ماژول نهایی به شما کمک می کند تا انواع مختلفی از پروژه ها را با استفاده از یک گام به گام ایجاد کنید. رویکرد. هر پروژه در این ماژول به شما تمرین بیشتری می دهد و دانش شما را در مورد ابزارهای Blender و موتور بازی افزایش می دهد.
این مسیر یادگیری برخی از بهترین هایی را که Packt ارائه می دهد در یک بسته کامل و انتخاب شده ترکیب می کند. این شامل محتوای محصولات بسته زیر است:
* کتاب آشپزی Blender 3D، نسخه دوم توسط Enrico Valenza
* Blender 3D Incredible Machines، نسخه دوم توسط Christopher Kuhn
* Blender 3D By Example توسط Romain Caudron و Pierre- آرماند نیک
This learning path is divided into three modules that will take you on this incredible journey of creating games.
The first module will take you on a journey to understand the workflow normally used to create characters, from the modeling to the rendering stages, using the tools of the last official release of Blender exclusively. You will be making production-quality 3D models and characters quickly and efficiently, which will be ready to be added to your very own animated feature or game.
The second module will help you develop a comprehensive skill set that covers the key aspects of mechanical modeling. You will create many types of projects, including a pistol, spacecraft, robot, and a racer. By the end of this module, you will have mastered a workflow that you will be able to apply to your own creations.
The final module will help you to create many types of projects using a step-by-step approach. Each project in this module will give you more practice and increase your knowledge of the Blender tools and game engine.
This learning path combines some of the best that Packt has to offer in one complete, curated package. It includes content from the following Packt products:
* Blender 3D Cookbook, Second Edition by Enrico Valenza
* Blender 3D Incredible Machines, Second Edition by Christopher Kuhn
* Blender 3D By Example by Romain Caudron and Pierre-Armand Nicq
دانلود کتاب «Blender 3D: شخصیت ها، ماشین ها و صحنه ها برای هنرمندان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.