طراحی: معماری

معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی

Blender 3D Architecture, Buildings, and Scenery: Create photorealistic 3D architectural visualizations of buildings, interiors, and environmental scenery

دانلود کتاب Blender 3D Architecture, Buildings, and Scenery: Create photorealistic 3D architectural visualizations of buildings, interiors, and environmental scenery (به فارسی: معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی) نوشته شده توسط «Allan Brito»


اطلاعات کتاب معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی

موضوع اصلی: هنر – معماری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Allan Brito

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 329

حجم فایل: 13.37 مگابایت

کد کتاب: 1847193676 , 9781847193674

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی

من هنوز به اندازه کافی در Blender جدید هستم که مفاهیم مقدماتی برای من مفید است. با این حال، نحوه انتقال این مفاهیم به اندازه‌ای ضعیف است که اغلب از تلاش برای فهمیدن اینکه نویسنده در مورد چه چیزی صحبت می‌کند، حواس‌پرتی و ناامید می‌شوم. گاهی اوقات مثالها با متن اطراف مطابقت ندارند، مانند توضیح ایجاد یک برش حلقه (او چیزی در مورد قرار دادن آن درست در سمت چپ در می گوید، اما تصویر حلقه بریده شده را تا نیمه دیوار نشان می دهد. تصویر زیر دارای رئوس جدید است که درست سمت چپ درب قرار دارد، نه جایی که خط برش حلقه در تصویر قبلی نشان داده شده بود. زمانی که می‌خواهم ابزار جدیدی یاد بگیرم، ناهماهنگی‌های کوچکی مانند این برای من بسیار مشکل ساز است.) در ضمن حداقل یک جا هست که میگه مثال هست ولی مثال نمیزنه و بعلاوه به نظر میرسه نویسنده بیشتر به گرافیک علاقه داره تا نوشتن. در حالی که من معتقدم برای نویسندگان مهم است که نسبت به موضوع خود اشتیاق داشته باشند، زمانی که آنها در حال تولید کتاب هستند، این نوشتن است که باید برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به نظر نمی رسد در مورد این کتاب چنین باشد. سطح مهارت نوشتن در بهترین حالت چیزی است که من در یک وبلاگ یا آموزش آنلاین انتظار دارم، اما بسیار کمتر از آن چیزی است که از یک کتاب منتشر شده انتظار دارم. به عنوان مثال، شامل جملاتی مانند “هنگامی که چهره ها انتخاب می شوند، به سادگی F را فشار دهید و یک چهره جدید ایجاد می شود. به همان روشی که با دو راس کار می کند، اما یک لبه جدید ایجاد می شود.” و “اکنون که می دانیم چگونه با مش ها کار کنیم، بیایید نگاهی بیندازیم به این که چگونه می توانیم چیز ساده را تبدیل کنیم، مانند تبدیل هواپیما به دیوارهای یک ساختمان.” هر دوی این جملات کلمه به کلمه رونویسی شدند. اگر به نظر می رسد چیز اضافی وجود دارد، یا چیزی گم شده است، در کتاب نیز همینطور است. اگر آن جملات شما را آزار نمی دهند، احتمالاً از نظر کیفیت نوشتار خوب خواهید بود. به طور خلاصه، اگر هنوز نسبتاً با Blender تازه کار هستید اما کمی با آن آشنایی دارید و از سبک نوشتاری مهم نیستید. و خطاها، این کتاب حاوی اطلاعاتی است که برای شروع مدلسازی معماری مفید خواهد بود.


I’m still new enough to Blender that the introductory concepts are useful to me. However, the way that these concepts are communicated is poor enough that I often find myself distracted and frustrated by trying to figure out what the author is talking about. Sometimes its a case of the examples not matching up to the surrounding text, as in the description of creating a loop cut (he says something about positioning it just to the left of the door, but the image shows the loop cut halfway down the wall. The following image has the new vertices just left of the door, not where the line for the loop cut had been indicated in the previous image. Little discrepancies like these are very problematic for me when I am trying to learn a new tool.) In addition, there is at least one place where it says there is an example, but no example is given.Furthermore, it seems that the author is more interested in graphics than in writing. While I believe that it is important for authors to be passionate about their topic, when they are producing a book it is the writing that should be of paramount importance to them. This does not seem to be the case with this book. The level of the writing skill is at best something that I would expect in an online blog or tutorial, but it falls far short of what I expect from a published book. As some examples, it includes sentences like “When the faces are selected, simply press F and a new face will be created. It works the same way as with two vertices, but a new edge will be created instead.” and “Now that we know how to work with meshes, let’s take a look at how we can transform something simple, such as transforming plane into the walls of a building.” Both of these sentences were transcribed verbatim; if it seems like something extra is present, or something is missing, it is that way in the book as well. If those sentences do not bother you, then you will probably be fine with the quality of the writing.In summary, if you’re still relatively new to Blender but have a little familiarity with it, and you don’t mind the writing style and errors, this book does contain information that will be useful for getting started with architectural modeling.

دانلود کتاب «معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید