دانلود کتاب Blender 3D Architecture, Buildings, and Scenery: Create photorealistic 3D architectural visualizations of buildings, interiors, and environmental scenery (به فارسی: معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی) نوشته شده توسط «Allan Brito»
اطلاعات کتاب معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی
موضوع اصلی: هنر – معماری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Allan Brito
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 329
حجم فایل: 13.37 مگابایت
کد کتاب: 1847193676 , 9781847193674
نوبت چاپ: First Edition
توضیحات کتاب معماری سه بعدی Blender، ساختمان ها و مناظر: ایجاد تجسم های معماری سه بعدی فوتورالیستی از ساختمان ها، فضاهای داخلی و مناظر محیطی
من هنوز به اندازه کافی در Blender جدید هستم که مفاهیم مقدماتی برای من مفید است. با این حال، نحوه انتقال این مفاهیم به اندازهای ضعیف است که اغلب از تلاش برای فهمیدن اینکه نویسنده در مورد چه چیزی صحبت میکند، حواسپرتی و ناامید میشوم. گاهی اوقات مثالها با متن اطراف مطابقت ندارند، مانند توضیح ایجاد یک برش حلقه (او چیزی در مورد قرار دادن آن درست در سمت چپ در می گوید، اما تصویر حلقه بریده شده را تا نیمه دیوار نشان می دهد. تصویر زیر دارای رئوس جدید است که درست سمت چپ درب قرار دارد، نه جایی که خط برش حلقه در تصویر قبلی نشان داده شده بود. زمانی که میخواهم ابزار جدیدی یاد بگیرم، ناهماهنگیهای کوچکی مانند این برای من بسیار مشکل ساز است.) در ضمن حداقل یک جا هست که میگه مثال هست ولی مثال نمیزنه و بعلاوه به نظر میرسه نویسنده بیشتر به گرافیک علاقه داره تا نوشتن. در حالی که من معتقدم برای نویسندگان مهم است که نسبت به موضوع خود اشتیاق داشته باشند، زمانی که آنها در حال تولید کتاب هستند، این نوشتن است که باید برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به نظر نمی رسد در مورد این کتاب چنین باشد. سطح مهارت نوشتن در بهترین حالت چیزی است که من در یک وبلاگ یا آموزش آنلاین انتظار دارم، اما بسیار کمتر از آن چیزی است که از یک کتاب منتشر شده انتظار دارم. به عنوان مثال، شامل جملاتی مانند “هنگامی که چهره ها انتخاب می شوند، به سادگی F را فشار دهید و یک چهره جدید ایجاد می شود. به همان روشی که با دو راس کار می کند، اما یک لبه جدید ایجاد می شود.” و “اکنون که می دانیم چگونه با مش ها کار کنیم، بیایید نگاهی بیندازیم به این که چگونه می توانیم چیز ساده را تبدیل کنیم، مانند تبدیل هواپیما به دیوارهای یک ساختمان.” هر دوی این جملات کلمه به کلمه رونویسی شدند. اگر به نظر می رسد چیز اضافی وجود دارد، یا چیزی گم شده است، در کتاب نیز همینطور است. اگر آن جملات شما را آزار نمی دهند، احتمالاً از نظر کیفیت نوشتار خوب خواهید بود. به طور خلاصه، اگر هنوز نسبتاً با Blender تازه کار هستید اما کمی با آن آشنایی دارید و از سبک نوشتاری مهم نیستید. و خطاها، این کتاب حاوی اطلاعاتی است که برای شروع مدلسازی معماری مفید خواهد بود.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.