دارو

ارتباطات زیست پزشکی: هدف، مخاطبان و استراتژی ها

Biomedical Communications: Purpose, Audience, and Strategies

دانلود کتاب Biomedical Communications: Purpose, Audience, and Strategies (به فارسی: ارتباطات زیست پزشکی: هدف، مخاطبان و استراتژی ها) نوشته شده توسط «Jon D. Miller»


اطلاعات کتاب ارتباطات زیست پزشکی: هدف، مخاطبان و استراتژی ها

موضوع اصلی: دارو

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Academic Press

نویسنده: Jon D. Miller

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 471

حجم کتاب: 25 مگابایت

کد کتاب: 0124967515

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب ارتباطات زیست پزشکی: هدف، مخاطبان و استراتژی ها

جان میلر و لیندا کیمل با داده‌هایی از ایالات متحده و اروپا، درک و نگرش عمومی نسبت به بیوتکنولوژی و پزشکی زیستی را بررسی می‌کنند و در عین حال روش‌هایی را برای معرفی علم پیشرفته به افراد غیردانشمند ارائه می‌کنند. ارتباطات زیست پزشکی نشان می‌دهد که چقدر برای محققان، روزنامه‌نگاران و سیاست‌گذاران حیاتی است که یافته‌های خود را به‌گونه‌ای که از سوءتفاهم یا سردرگمی عمومی جلوگیری کند، به وضوح بیان کنند. نویسندگان به بررسی چگونگی به دست آوردن اطلاعات در مورد سیاست های زیست پزشکی، بحث در مورد استراتژی ها برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان، و ارائه تاکتیک هایی برای بهبود ارتباطات زیست پزشکی با عموم می پردازند. موضوعات تحت پوشش: * استفاده از تحقیقات برای بهبود ارتباطات زیست پزشکی * درک عمومی از علوم زیست پزشکی * استراتژی هایی برای ارتباطات با مصرف کنندگان * نگرش عمومی نسبت به مسائل بیوتکنولوژی


With data from the United States and Europe, Jon Miller and Linda Kimmel examine the public’s understanding of and attitude toward biotechnology and biomedicine while they present methods of introducing cutting edge science to the nonscientist. Biomedical Communications illustrates how vital it is for researchers, journalists, and policy makers to clearly communicate their findings in a way that avoids general misconception or confusion. The authors explore how to acquire information about biomedical policy, discuss strategies for informing consumers, and present tactics for improving biomedical communication with the public. TOPICS COVERED: * Using Research to Improve Biomedical Communications * The Public Understanding of Biomedical Science * Strategies for Communications to Consumers * Public Attitudes Toward Biotechnology Issues

دانلود کتاب «ارتباطات زیست پزشکی: هدف، مخاطبان و استراتژی ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.