دانلود کتاب Biologically Inspired Artificial Intelligence for Computer Games (به فارسی: هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای) نوشته شده توسط «Darryl Charles – Darryl Charles – Colin Fyfe – Daniel Livingstone – Stephen Mcglinchey»
اطلاعات کتاب هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای
موضوع اصلی: کامپیوتر – هوش مصنوعی (AI)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: IGI Publishing
نویسنده: Darryl Charles – Darryl Charles – Colin Fyfe – Daniel Livingstone – Stephen Mcglinchey
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 278 / 279
حجم فایل: 4.74 مگابایت
کد کتاب: 159140648X , 9781591406488
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای
بازی های رایانه ای اغلب توسط یک بازیکن انسانی در برابر یک نهاد نرم افزاری هوش مصنوعی انجام می شود. برای اینکه واقعاً به شیوهای شبیه انسان پاسخ دهیم، هوش مصنوعی در بازیها باید تطبیقپذیر باشد، یا همانطور که یک بازیکن انسانی انجام یک بازی را یاد میگیرد، پاسخ میدهد. هوش مصنوعی الهام گرفته از بیولوژیکی برای بازیهای رایانهای چندین رشته از هوش مصنوعی مدرن، از جمله شبکههای عصبی مصنوعی تحت نظارت و بدون نظارت را بررسی میکند. الگوریتم های تکاملی؛ سیستمهای ایمنی مصنوعی، ازدحام میکند و نشان میدهد که از مطالعات موردی برای هرکدام استفاده میکند تا نشان دهد چگونه ممکن است در بازیهای رایانهای به کار گرفته شود. این کتاب شکافی را که در حال حاضر بین جامعه تحقیقاتی دانشگاهی که با تکنیکهای هوش مصنوعی پیشرفته کار میکنند و جامعه برنامهنویسی بازیها که باید بازیهای جدید، قوی و جالب را در مهلتهای زمانی دقیق ایجاد و منتشر کنند، در بر میگیرد و در نتیجه مجموعهای ارزشمند ایجاد میکند که هم از تحقیقات فنآوری و هم پشتیبانی میکند. صنعت بازی
دانلود کتاب «هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)