سایبرنتیک: هوش مصنوعی

هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای

Biologically Inspired Artificial Intelligence for Computer Games

دانلود کتاب Biologically Inspired Artificial Intelligence for Computer Games (به فارسی: هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای) نوشته شده توسط «Darryl Charles – Darryl Charles – Colin Fyfe – Daniel Livingstone – Stephen Mcglinchey»


اطلاعات کتاب هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای

موضوع اصلی: کامپیوتر – هوش مصنوعی (AI)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: IGI Publishing

نویسنده: Darryl Charles – Darryl Charles – Colin Fyfe – Daniel Livingstone – Stephen Mcglinchey

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 278 / 279

حجم فایل: 4.74 مگابایت

کد کتاب: 159140648X , 9781591406488

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای

بازی های رایانه ای اغلب توسط یک بازیکن انسانی در برابر یک نهاد نرم افزاری هوش مصنوعی انجام می شود. برای اینکه واقعاً به شیوه‌ای شبیه انسان پاسخ دهیم، هوش مصنوعی در بازی‌ها باید تطبیق‌پذیر باشد، یا همان‌طور که یک بازیکن انسانی انجام یک بازی را یاد می‌گیرد، پاسخ می‌دهد. هوش مصنوعی الهام گرفته از بیولوژیکی برای بازی‌های رایانه‌ای چندین رشته از هوش مصنوعی مدرن، از جمله شبکه‌های عصبی مصنوعی تحت نظارت و بدون نظارت را بررسی می‌کند. الگوریتم های تکاملی؛ سیستم‌های ایمنی مصنوعی، ازدحام می‌کند و نشان می‌دهد که از مطالعات موردی برای هرکدام استفاده می‌کند تا نشان دهد چگونه ممکن است در بازی‌های رایانه‌ای به کار گرفته شود. این کتاب شکافی را که در حال حاضر بین جامعه تحقیقاتی دانشگاهی که با تکنیک‌های هوش مصنوعی پیشرفته کار می‌کنند و جامعه برنامه‌نویسی بازی‌ها که باید بازی‌های جدید، قوی و جالب را در مهلت‌های زمانی دقیق ایجاد و منتشر کنند، در بر می‌گیرد و در نتیجه مجموعه‌ای ارزشمند ایجاد می‌کند که هم از تحقیقات فن‌آوری و هم پشتیبانی می‌کند. صنعت بازی


Computer games are often played by a human player against an artificial intelligence software entity. In order to truly respond in a human-like manner, the artificia intelligence in games must be adaptive, or respond as a human player would as he/she learns to play a game. Biologically Inspired Artificial Intelligence for Computer Games reviews several strands of modern artificial intelligence, including supervised and unsupervised artificial neural networks; evolutionary algorithms; artificial immune systems, swarms, and shows using case studies for each to display how they may be applied to computer games. This book spans the divide which currently exists between the academic research community working with advanced artificial intelligence techniques and the games programming community which must create and release new, robust, and interesting games on strict deadlines, thereby creating an invaluable collection supporting both technological research and the gaming industry.

دانلود کتاب «هوش مصنوعی با الهام از بیولوژیک برای بازی های رایانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید