دانلود کتاب Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality: Managerial Approaches, Techniques, and Applications (به فارسی: کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی) نوشته شده توسط «Marianna Sigala – Roya Rahimi – Mike Thelwall»
اطلاعات کتاب کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Singapore
نویسنده: Marianna Sigala – Roya Rahimi – Mike Thelwall
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 227
حجم فایل: 5.49 مگابایت
کد کتاب: 9811363390 , 9789811363399
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی
این کتاب تحقیقات چند رشته ای و شواهد عملی را در مورد نقش و بهره برداری از داده های بزرگ در هدایت و حمایت از نوآوری در گردشگری گرد هم می آورد. همچنین یک چارچوب تلفیقی و نقشه راه ارائه میکند که موضوعات عمدهای را که هم محققان و هم متخصصان باید برای نوآوری کلان دادههای مؤثر به آن بپردازند، خلاصه میکند.
این کتاب یک مدل مبتنی بر فرآیند را برای شناسایی و اجرای استراتژیهای نوآوری کلان داده در گردشگری پیشنهاد میکند. این چارچوب فرآیندی از چهار بخش عمده تشکیل شده است: 1) ورودی های مورد نیاز برای نوآوری داده های بزرگ. 2) فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای نوآوری داده های بزرگ؛ 3) نتایج نوآوری کلان داده؛ و 4) عوامل زمینه ای موثر بر بهره برداری از داده های بزرگ و پیشرفت در بهره برداری از داده های بزرگ برای نوآوری تجاری.
This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and exploitation of big data in driving and supporting innovation in tourism. It also provides a consolidated framework and roadmap summarising the major issues that both researchers and practitioners have to address for effective big data innovation.
The book proposes a process-based model to identify and implement big data innovation strategies in tourism. This process framework consists of four major parts: 1) inputs required for big data innovation; 2) processes required to implement big data innovation; 3) outcomes of big data innovation; and 4) contextual factors influencing big data exploitation and advances in big data exploitation for business innovation.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.