تجارت

کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی

Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality: Managerial Approaches, Techniques, and Applications

دانلود کتاب Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality: Managerial Approaches, Techniques, and Applications (به فارسی: کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی) نوشته شده توسط «Marianna Sigala – Roya Rahimi – Mike Thelwall»


اطلاعات کتاب کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Singapore

نویسنده: Marianna Sigala – Roya Rahimi – Mike Thelwall

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 227

حجم فایل: 5.49 مگابایت

کد کتاب: 9811363390 , 9789811363399

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی

این کتاب تحقیقات چند رشته ای و شواهد عملی را در مورد نقش و بهره برداری از داده های بزرگ در هدایت و حمایت از نوآوری در گردشگری گرد هم می آورد. همچنین یک چارچوب تلفیقی و نقشه راه ارائه می‌کند که موضوعات عمده‌ای را که هم محققان و هم متخصصان باید برای نوآوری کلان داده‌های مؤثر به آن بپردازند، خلاصه می‌کند.
این کتاب یک مدل مبتنی بر فرآیند را برای شناسایی و اجرای استراتژی‌های نوآوری کلان داده در گردشگری پیشنهاد می‌کند. این چارچوب فرآیندی از چهار بخش عمده تشکیل شده است: 1) ورودی های مورد نیاز برای نوآوری داده های بزرگ. 2) فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای نوآوری داده های بزرگ؛ 3) نتایج نوآوری کلان داده؛ و 4) عوامل زمینه ای موثر بر بهره برداری از داده های بزرگ و پیشرفت در بهره برداری از داده های بزرگ برای نوآوری تجاری.


This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and exploitation of big data in driving and supporting innovation in tourism. It also provides a consolidated framework and roadmap summarising the major issues that both researchers and practitioners have to address for effective big data innovation.
The book proposes a process-based model to identify and implement big data innovation strategies in tourism. This process framework consists of four major parts: 1) inputs required for big data innovation; 2) processes required to implement big data innovation; 3) outcomes of big data innovation; and 4) contextual factors influencing big data exploitation and advances in big data exploitation for business innovation.

دانلود کتاب «کلان داده ها و نوآوری در گردشگری، سفر و هتلداری: رویکردها، تکنیک ها و کاربردهای مدیریتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید