کتاب های خودآموز

تعادل بهتر برای زندگی: ترس از زمین خوردن را با فعالیت های ساده ای که به برنامه روزانه شما اضافه شده است، از بین ببرید.

Better Balance for Life: Banish the Fear of Falling with Simple Activities Added to Your Everyday Routine

دانلود کتاب Better Balance for Life: Banish the Fear of Falling with Simple Activities Added to Your Everyday Routine (به فارسی: تعادل بهتر برای زندگی: ترس از زمین خوردن را با فعالیت های ساده ای که به برنامه روزانه شما اضافه شده است، از بین ببرید.) نوشته شده توسط «Carol Clements – Jon LaPook»


اطلاعات کتاب تعادل بهتر برای زندگی: ترس از زمین خوردن را با فعالیت های ساده ای که به برنامه روزانه شما اضافه شده است، از بین ببرید.

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The Experiment

نویسنده: Carol Clements – Jon LaPook

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 208 / 194

حجم فایل: 7.04 مگابایت

کد کتاب: 1615194150 , 9781615194155

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب تعادل بهتر برای زندگی: ترس از زمین خوردن را با فعالیت های ساده ای که به برنامه روزانه شما اضافه شده است، از بین ببرید.

تعادل خود را فقط در ده هفته بدون عرق کردن بهبود ببخشید

با افزایش سن، موانع در همه جا وجود دارند: پله پایین، حاشیه کنار جاده، و حتی فرش اتاق نشیمن. اما لازم نیست با ترس از زمین خوردن زندگی کنید. با Better Balance for Life، فعالیت های کاملاً جدید و ساده ای را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند تا قدرت خود را افزایش دهید و انعطاف پذیری خود را برای بهبود تعادل خود افزایش دهید! در این برنامه ده هفته‌ای، کارول کلمنتز، مربی شخصی، حرکات بی‌دردسر را به شما نشان می‌دهد تا وارد برنامه‌های روزمره خود شوید.
قبلاً دندان‌هایتان را مسواک می‌زنید؟ سعی کنید روی یک پا بایستید در حالی که پیشخوان را لمس می کنید تا پایداری ایجاد کنید.
در حال تماشای تلویزیون هستید؟ بیاموزید که چگونه انگشتان پا را دراز کنید و مچ پای خود را خم کنید تا پاهای زیرک تر و تحرک بیشتری داشته باشید.
با چهار فعالیت جدید در هفته، ایجاد تعادل بهتر سرگرم کننده و آسان است. تا آخرش شما هم با چشمان بسته راهپیمایی می کنید!


Improve your balance in just ten weeks without breaking a sweat

As you age, stumbling blocks are everywhere: the bottom step, the roadside curb, and even the living room carpet. But you don’t have to live in fear of falling. WithBetter Balance for Life, you will learn all-new, simple activities to help you build strength and increase flexibility to improve your balance! In this ten-week program, personal trainer Carol Clements shows you effortless moves to slide into your everyday routine.
Already brushing your teeth? Try standing on one foot while touching the counter to build stability.
Watching TV? Learn how to extend your toes and flex your ankle to develop more nimble feet—and greater mobility.
With four new activities each week, building better balance is fun and easy. By the end, you, too, will be marching with your eyes closed!

دانلود کتاب «تعادل بهتر برای زندگی: ترس از زمین خوردن را با فعالیت های ساده ای که به برنامه روزانه شما اضافه شده است، از بین ببرید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید