دانلود کتاب Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter (به فارسی: شروع بافت PBR: آموزش رندر مبتنی بر فیزیکی با Allegorithmic’s Substance Painter) نوشته شده توسط «Abhishek Kumar»
اطلاعات کتاب شروع بافت PBR: آموزش رندر مبتنی بر فیزیکی با Allegorithmic's Substance Painter
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Abhishek Kumar
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 281 / 270
حجم فایل: 9.98 مگابایت
کد کتاب: 1484258983 , 9781484258989
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شروع بافت PBR: آموزش رندر مبتنی بر فیزیکی با Allegorithmic's Substance Painter
مفاهیم رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) را با استفاده از Allegorithmic’s Substance Painter بررسی کنید. این کتاب ادغام بافتهای PBR با بستههای مدلسازی و رندر سه بعدی مختلف و همچنین با موتور بازی Unreal Engine 4 را پوشش میدهد.
Beginning PBR Texturing تمام جنبه های نرم افزار را پوشش می دهد و شما را در اجرای امکانات باورنکردنی آن از جمله استفاده از مواد، ماسک و پخت راهنمایی می کند. ادغام با موتورهای رندر خارجی داخلی و محبوب پوشش داده شده است.
این کتاب مهارتهایی را که برای استفاده از ابزار بافتسازی که توسط استودیوهای سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، به شما میآموزد. نکات و ترفندهایی را برای اجرای خط لوله و سرعت بخشیدن به گردش کار خود خواهید دانست.
آنچه خواهید آموخت</b
- اصول بافت سازی مبتنی بر PBR را از ابتدا بدانید
- مدل های بافت آماده تولید را از ابتدا ایجاد کنید
- تکسچرهای PBR را با برنامه های مدل سازی و رندر سه بعدی استاندارد ادغام کنید
- با استفاده از رندرهای آفلاین رندرهای آماده نمونه کار ایجاد کنید
این کتاب برای چه کسی است
مبتدیان در زمینههای انیمیشن سه بعدی، گرافیک کامپیوتری و فناوری بازی
Delve into the concepts of physically based rendering (PBR) using Allegorithmic’s Substance Painter. This book covers the integration of PBR textures with various 3D modeling and rendering packages as well as with the Unreal Engine 4 game engine.
Beginning PBR Texturing covers all aspects of the software and guides you in implementing its incredible possibilities, including using materials, masks, and baking. Integration with both internal and popular external rendering engines is covered.
This book teaches you the skills you need to use the texturing tool that is recognized by studios worldwide. You will know tips and tricks to implement the pipeline and speed up your workflow.
What You Will Learn
- Know the fundamentals of PBR-based texturing from the ground up
- Create production-ready textured models from scratch
- Integrate PBR textures with standard 3D modeling and rendering applications
- Create portfolio-ready renders using offline renderers
Who This Book Is For
Beginners in the fields of 3D animation, computer graphics, and game technology
دانلود کتاب «شروع بافت PBR: آموزش رندر مبتنی بر فیزیکی با Allegorithmic's Substance Painter»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.