برنامه نويسي

شروع برنامه نویسی بازی OpenGL

Beginning OpenGL Game Programming

دانلود کتاب Beginning OpenGL Game Programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی OpenGL) نوشته شده توسط «Dave Astle – Kevin Hawkins»


اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی OpenGL

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: Dave Astle – Kevin Hawkins

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 336

حجم فایل: 47.15 مگابایت

کد کتاب: 1592003699 , 9781592003693

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی OpenGL

این کتاب مقدمه ای کامل بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با استفاده از OpenGL را در اختیار برنامه نویسان بازی های جدید قرار می دهد. تمام عناصر اساسی OpenGL همانطور که در توسعه بازی اعمال می شود، پوشش داده شده است. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه این عناصر را در بازی ها اعمال کنند. مطالب به روشی آسان برای یادگیری ارائه شده است، کاملاً در دسترس برنامه نویسان مبتدی، با پوشش کامل اما مختصر برای اطمینان از بالاترین ارزش برای خوانندگان.


This book provides new game programmers with a complete introduction to 3D game programming using OpenGL. All of the basic elements of OpenGL as it applies to game development are covered. Readers will learn how to apply these elements to games. The material is presented in an easy-to-learn manner, completely accessible to beginning programmers, with complete but concise coverage to ensure the highest value to readers.

دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی OpenGL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید