برنامه نويسي

شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX (فقط کد)

Beginning Java Game Development with LibGDX (Code Only)

دانلود کتاب Beginning Java Game Development with LibGDX (Code Only) (به فارسی: شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX (فقط کد)) نوشته شده توسط «Lee Stemkoski»


اطلاعات کتاب شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX (فقط کد)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Lee Stemkoski

زبان: english

فرمت کتاب: ZIP (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

حجم فایل: 113.56 مگابایت

کد کتاب: 148421501X , 9781484215012

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX (فقط کد)

Apress, 2016. — فقط کد. — ISBN13: 978-1-484215-01-2.

کد نمونه هایی با فرمت PDF، EPUB، AZW3. طراحی و ایجاد بازی های ویدیویی با استفاده از جاوا، با کتابخانه نرم افزار LibGDX. با خواندن شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX، نحوه طراحی برنامه های بازی های ویدئویی و نحوه ساخت آنها در جاوا را یاد خواهید گرفت. شما می‌توانید بازی‌های دو بعدی خود را با استفاده از سخت‌افزارهای مختلف برای ورودی (صفحه‌کلید/موس، کنترل‌کننده‌های گیم‌پد یا صفحه لمسی) بسازید و نسخه‌های اجرایی بازی‌های خود را ایجاد کنید. کتابخانه LibGDX با ارائه عملکردهای از پیش ساخته شده برای کارهای رایج، روند توسعه بازی را تسهیل می کند. این یک کتابخانه رایگان و منبع باز است که شامل سازگاری کامل با پلتفرم های مختلف است، بنابراین برنامه های نوشته شده با استفاده از این کتابخانه را می توان برای اجرا بر روی رایانه های رومیزی (Windows/MacOS)، مرورگرهای وب، و گوشی های هوشمند/تبلت ها (هم اندروید و هم iOS) کامپایل کرد. شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX به عنوان مثال با بسیاری از پروژه های مطالعه موردی بازی که در سراسر کتاب خواهید ساخت. این تضمین می‌کند که همه APIهایی را که در کتاب با آنها مواجه می‌شوید در عمل ببینید و یاد بگیرید که آنها را در پروژه‌های خود بگنجانید. این کتاب همچنین بر آموزش مفاهیم اصلی برنامه نویسی جاوا و استفاده از آنها در توسعه بازی تمرکز دارد. آنچه شما یاد خواهید گرفت:
چگونه از چارچوب LibGDX برای ایجاد میزبانی از مطالعات موردی بازی های آرکید دو بعدی استفاده کنید.
چگونه می توانید خود را کامپایل کنید. بازی برای اجرا بر روی پلتفرم‌های متعدد، مانند iOS، Android، Windows، و MacOS.
نحوه ترکیب طرح‌های کنترلی مختلف، مانند صفحه لمسی، صفحه بازی، و صفحه‌کلید. این کتاب برای چه کسانی است:
شما باید یک دانش سطح مقدماتی برنامه نویسی پایه جاوا. به طور خاص، شما باید با: متغیرها، دستورات شرطی، حلقه ها آشنا باشید و بتوانید متدها و کلاس ها را برای انجام کارهای ساده بنویسید. این پیش زمینه معادل گذراندن یک دوره ترم اول کالج در برنامه نویسی جاوا است. نمونه‌هایی از موضوعات سطح متوسط ​​جاوا که از این کتاب یاد خواهید گرفت عبارتند از: ساختارهای داده (لیست‌ها، تکرارکننده‌ها و دیکشنری‌ها)، مدیریت استثنا، کلاس‌های انتزاعی، کلاس‌های داخلی و برنامه‌نویسی رویداد محور. همچنین شیوه های مهندسی نرم افزار را در زمینه مشاهده خواهید کرد، مانند بازآفرینی کد، توسعه تکراری و ایجاد ویژگی های اشکال زدایی.


Apress, 2016. — Code Only. — ISBN13: 978-1-484215-01-2.

Код примеров к выложенной здесь книге в формате PDF, EPUB, AZW3.Design and create video games using Java, with the LibGDX software library.By reading Beginning Java Game Development with LibGDX, you will learn how to design video game programs and how to build them in Java. You will be able to create your own 2D games, using various hardware for input (keyboard/mouse, gamepad controllers, or touchscreen), and create executable versions of your games. The LibGDX library facilitates the game development process by providing pre-built functionality for common tasks. It is a free, open source library that includes full cross-platform compatibility, so programs written using this library can be compiled to run on desktop computers (Windows/MacOS), web browsers, and smartphones/tablets (both Android and iOS).Beginning Java Game Development with LibGDX teaches by example with many game case study projects that you will build throughout the book. This ensures that you will see all of the APIs that are encountered in the book in action and learn to incorporate them into your own projects. The book also focuses on teaching core Java programming concepts and applying them to game development.What you’ll learn:
How to use the LibGDX framework to create a host of 2D arcade game case studies.
How to compile your game to run on multiple platforms, such as iOS, Android, Windows, and MacOS.
How to incorporate different control schemes, such as touchscreen, gamepad, and keyboard.Who this book is for:
You should have an introductory level knowledge of basic Java programming. In particular, you should be familiar with: variables, conditional statements, loops, and be able to write methods and classes to accomplish simple tasks. This background is equivalent to having taken a first-semester college course in Java programming. Examples of intermediate-level Java topics that you will learn from this book include: data structures (lists, iterators, and dictionaries), exception handling, abstract classes, inner classes, and event-driven programming. You will also see software engineering practices in context, such as code refactoring, iterative development, and the creation of debugging features.

دانلود کتاب «شروع توسعه بازی جاوا با LibGDX (فقط کد)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید