برنامه نويسي

شروع برنامه نویسی بازی

Beginning game programming

دانلود کتاب Beginning game programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Jonathan S.(Jonathan S. Harbour) Harbour»


اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Thomson/Course Technology

نویسنده: Jonathan S.(Jonathan S. Harbour) Harbour

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 414

حجم فایل: 8.36 مگابایت

کد کتاب: 159863786X , 9781598637861

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی

مهارت های ضروری را که برای انتقال ایده های بازی خود از مفهوم به واقعیت نیاز دارید، توسعه دهید! چه بخواهید بازی های ساده ای را برای لذت خود بسازید و چه آماده ایجاد نمونه های اولیه ای هستید که به شما کمک می کند تا پای خود را به طور حرفه ای وارد دروازه کنید، برنامه نویسی ابتدایی بازی، نسخه دوم شامل تکنیک هایی است که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید. اگر درک اولیه ای از C دارید، این راهنمای منحصر به فرد همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی های دوبعدی و سه بعدی خود در C و DirectX 9 نیاز دارید را پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر عنصر بازی خود را توسعه دهید – از ایجاد بازی های خود. مدل های سه بعدی و بارگذاری آنها با کد DirectX 9 برای بهبود آثار هنری و ایجاد صدا برای بازی شما. با استفاده از مهارت هایی که در هر فصل یاد می گیرید، کتابخانه بازی خود را توسعه خواهید داد – ابزاری که بسیار فراتر از صفحات این کتاب است و می تواند برای پروژه های بازی آینده استفاده شود. هر یک از مهارت های جدید خود را برای ایجاد بازی سه بعدی کامل و کاملا کاربردی خود، با استفاده از تشخیص برخورد، با مدل های سه بعدی واقعی، به کار ببرید. اگر آماده هستید ایده های خود را به بازی های واقعی تبدیل کنید، پس سفر شما از اینجا شروع می شود!


Develop the essential skills you need to take your game ideas from concept to reality! Whether you want to create simple games for your own enjoyment or you are ready to create prototypes that will help you get your foot in the door professionally, Beginning Game Programming, Second Edition contains the techniques to help you reach your goals. If you have a basic understanding of C, this unique guide covers everything you need in order to create your own 2D and 3D games in C and DirectX 9. You’ll learn how to develop each element of your game– from creating your own 3D models and loading them with DirectX 9 code to enhancing the artwork and creating sound for your game. Using the skills you learn within each chapter, you’ll develop your own game library– a tool which reaches far beyond the pages of this book and can be used for future game projects. Put each of your newfound skills to use as you create your own complete, fully functional 3D game, using collision detection, with real 3D models. If you’re ready to turn your ideas into actual games, then your journey begins here!

دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید