دانلود کتاب Beginning game programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Jonathan S.(Jonathan S. Harbour) Harbour»
اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Thomson/Course Technology
نویسنده: Jonathan S.(Jonathan S. Harbour) Harbour
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 414
حجم فایل: 8.36 مگابایت
کد کتاب: 159863786X , 9781598637861
نوبت چاپ: 2nd ed
توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی
مهارت های ضروری را که برای انتقال ایده های بازی خود از مفهوم به واقعیت نیاز دارید، توسعه دهید! چه بخواهید بازی های ساده ای را برای لذت خود بسازید و چه آماده ایجاد نمونه های اولیه ای هستید که به شما کمک می کند تا پای خود را به طور حرفه ای وارد دروازه کنید، برنامه نویسی ابتدایی بازی، نسخه دوم شامل تکنیک هایی است که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید. اگر درک اولیه ای از C دارید، این راهنمای منحصر به فرد همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی های دوبعدی و سه بعدی خود در C و DirectX 9 نیاز دارید را پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر عنصر بازی خود را توسعه دهید – از ایجاد بازی های خود. مدل های سه بعدی و بارگذاری آنها با کد DirectX 9 برای بهبود آثار هنری و ایجاد صدا برای بازی شما. با استفاده از مهارت هایی که در هر فصل یاد می گیرید، کتابخانه بازی خود را توسعه خواهید داد – ابزاری که بسیار فراتر از صفحات این کتاب است و می تواند برای پروژه های بازی آینده استفاده شود. هر یک از مهارت های جدید خود را برای ایجاد بازی سه بعدی کامل و کاملا کاربردی خود، با استفاده از تشخیص برخورد، با مدل های سه بعدی واقعی، به کار ببرید. اگر آماده هستید ایده های خود را به بازی های واقعی تبدیل کنید، پس سفر شما از اینجا شروع می شود!
دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)