برنامه نويسي

شروع توسعه بازی با Python و Pygame

Beginning Game Development with Python and Pygame

دانلود کتاب Beginning Game Development with Python and Pygame (به فارسی: شروع توسعه بازی با Python و Pygame) نوشته شده توسط «Will McGugan»


اطلاعات کتاب شروع توسعه بازی با Python و Pygame

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Will McGugan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 342

حجم فایل: 8.61 مگابایت

کد کتاب: 1590598725 , 9781590598726

توضیحات کتاب شروع توسعه بازی با Python و Pygame

مانند موسیقی و فیلم، بازی های ویدیویی به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. در طول سال‌ها، شما آرزوی هر کنسول بازی جدید را داشته‌اید، در عرض چند هفته پس از انتشار بر هر بلاک‌باستر مسلط شده‌اید و حتی در یکی دو مسابقه بازی محلی برنده شده‌اید. اما اخیراً زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد ایده بازی خود کرده‌اید، یا در حال بررسی امکان ایجاد یک حرفه در این صنعت پر جنب و جوش و در حال رشد هستید. اما از کجا باید شروع کرد؟
شروع توسعه بازی با Python و Pygame با در نظر گرفتن توسعه‌دهنده بازی نوشته شده است و توسعه بازی‌ها را از طریق زبان برنامه‌نویسی Python و کتابخانه محبوب توسعه بازی‌های Pygame معرفی می‌کند. نویسنده کهنه‌کار صنعت و متخصص پایتون ویل مک‌گوگان، که اخیراً بر روی بازی MotorStorm برای Play Station 3 کار کرده است، شما از بینش‌هایی آگاه خواهید بود که نه تنها به شما کمک می‌کند تا از PyGame تا حداکثر پتانسیل‌اش بهره‌برداری کنید، بلکه شما را به یک بازی بیشتر تبدیل می‌کند. توسعه دهنده بازی های خلاق و آگاه در همه جا.
– با استفاده از زبان برنامه نویسی متن باز محبوب Python و کتابخانه توسعه بازی های Pygame، نحوه ایجاد بازی های پیشرفته را بیاموزید.
– درباره اولویت های بازی کدنویسی، صدا، جلوه های بصری و تعامل جوی استیک/صفحه کلید اطلاعات کسب کنید.
– مفاهیمی را که برای موفقیت در صنعت بازی امروزی حیاتی هستند، کشف کنید، مانند پشتیبانی از چندین پلتفرم، و دادن توانایی به کاربران برای گسترش و سفارشی کردن بازی‌های شما.
آنچه یاد خواهید گرفت
– از Python و کتابخانه Pygame برای ساخت بازی‌های متقابل پلتفرم جذاب استفاده کنید.
– یاد بگیرید که از این فناوری ها برای تبدیل بازی رویایی خود به واقعیت استفاده کنید.
– با حساب کردن صدا، جلوه های ویژه و تعامل کاربر از طریق جوی استیک و صفحه کلید، بازی های حرفه ای ایجاد کنید.
– بازی های دو بعدی و سه بعدی بسازید و در مورد عواملی که در انتخاب یک رویکرد نسبت به روش دیگر نقش دارند بیشتر بدانید.
– به کاربران ابزاری برای گسترش بازی های خود از طریق ایجاد سطح و تغییرات سفارشی به عنوان وسیله ای برای ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش در اطراف محصول خود ارائه دهید.
– بازی های خود را به گونه ای بسته بندی کنید که حتی به کاربران مبتدی رایانه نیز امکان نصب، استفاده و به روز رسانی بازی های شما را به آسانی فراهم کند.
این کتاب برای چه کسانی است؟
این کتاب برای هر توسعه دهنده بازی های نوپا نوشته شده است. در حالی که دانش زبان پایتون کمک می کند، لازم نیست. برای کمک به برنامه نویسان جدید، دو فصل اولیه به مروری بر پایتون اختصاص داده شده است.
درباره Apress Beginning Series
مجموعه شروع از Apress انتخاب مناسبی برای به دست آوردن اطلاعاتی است که برای رسیدن به آن شغل مهم در سطح ابتدایی نیاز دارید. این کتاب‌ها یک فناوری استاندارد و مهم را از ابتدا به شما آموزش می‌دهند، زیرا به صراحت طراحی شده‌اند تا شما را از «مبتدی به حرفه‌ای» برسانند. شما سفر خود را با دیدن آنچه باید بدانید، اما بدون تئوری و پرکننده بی‌ضروری آغاز خواهید کرد. مجموعه مهارت های خود را با یادگیری نحوه کنار هم قرار دادن پروژه های دنیای واقعی گام به گام ایجاد خواهید کرد. بنابراین، چه هدف شما چالش شغلی بعدی باشد یا یک فرصت یادگیری جدید، مجموعه شروع از Apress شما را به آنجا خواهد برد. این راهنمای مورد اعتماد شما از طریق قلمرو ناآشنا است!


Like music and movies, video games are rapidly becoming an integral part of our lives. Over the years, you’ve yearned for every new gaming console, mastered each blockbuster within weeks after its release, and have even won a local gaming competition or two. But lately you’ve been spending a lot of time thinking about a game idea of your own, or are exploring the possibility of making a career of this vibrant and growing industry. But where should you begin?
Beginning Game Development with Python and Pygame is written with the budding game developer in mind, introducing games development through the Python programming language and the popular Pygame games development library. Authored by industry veteran and Python expert Will McGugan, who most recently worked on the MotorStorm game for Play Station 3, you’ll be privy to insights that will not only help you to exploit PyGame to its maximum potential, but also make you a more creative and knowledgeable games developer all round.
– Learn how to create advanced games by taking advantage of the popular open source Python programming language and Pygame games development library.
– Learn about coding gaming preferences, sound, visual effects, and joystick/keyboard interaction.
– Discover the concepts that are crucial to success in todays gaming industry, such as support for multiple platforms, and granting users the ability to extend and customize your games.
What you’ll learn
– Take advantage of Python and the Pygame library to build compelling cross-platform games.
– Learn to best use these technologies to turn your dream game into reality.
– Create professional games by accounting for sound, special effects, and user interaction through the joystick and keyboard.
– Build both two- and three-dimensional games, and learn more about the factors that contribute to choosing one approach over the other.
– Provide users with the means for extending your games through level creation and custom modifications as a means to build a vibrant community around your product.
– Package your games in a manner that allows even novice computer users to install, use, and update your games with ease.
Who is this book for?
This book has been written for any budding games developer. While knowledge of the Python language helps, it isn’t required. To help new programmers along, two early chapters are devoted to an overview of Python.
About the Apress Beginning Series
The Beginning series from Apress is the right choice to get the information you need to land that crucial entry-level job. These books will teach you a standard and important technology from the ground up because they are explicitly designed to take you from “novice to professional.” You’ll start your journey by seeing what you need to know, but without needless theory and filler. You’ll build your skill set by learning how to put together real-world projects step by step. So whether your goal is your next career challenge or a new learning opportunity, the Beginning series from Apress will take you there. It is your trusted guide through unfamiliar territory!

دانلود کتاب «شروع توسعه بازی با Python و Pygame»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید