دانلود کتاب Beginning Direct3D Game Programming (Prima Tech’s Game Development) (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی Direct3D (توسعه بازی Prima Tech)) نوشته شده توسط «Wolfgang Engel – Amir Geva»
اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی Direct3D (توسعه بازی Prima Tech)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Prima Publishing
نویسنده: Wolfgang Engel – Amir Geva
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 529
حجم فایل: 7.01 مگابایت
کد کتاب: 1417541903 , 9781417541904
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی Direct3D (توسعه بازی Prima Tech)
شروع برنامه نویسی بازی Direct3D تمام عناصر لازم برای ایجاد یک بازی Direct3D را برای رایانه شخصی شما پوشش می دهد! شما ملزومات برنامه نویسی بازی Direct3D از جمله الگوریتم های اولیه، اصول نقشه برداری بافت، ریاضیات سه بعدی، نورپردازی، استفاده از بافرهای عمق و موارد دیگر را خواهید آموخت! این کتاب همچنین تحول & Lighting Pipeline و نحوه استفاده از آن برای نقشه برداری از شی بافت با افکت های مختلف و همچنین فرمت های مختلف فایل و نحوه ادغام آنها در موتورهای بازی خود. شما از اصول اولیه به برنامه نویسی بازی Direct3D هاردکور در چند صفحه خواهید رفت!
دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی Direct3D (توسعه بازی Prima Tech)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.